کد خبر: 1120266
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
رسانه‌ها ضد انقلاب مدعی شده اند فردی بنام «عاطفه نعامی» در جریان اعتراضات بازداشت شده و به دلیل شکنجه جان باخته است، در حالی که شواهد و قرائن حاکی از آن است که وی در منزل خودکشی کرده است.
روزهای گذشته رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند، جسد فردی به نام «عاطفه نعامی» ۳۷ ساله که طی چند هفته گذشته در اعتراضات حضور داشته، پس از هشت روز ناپدید‌شدن در خانه‌اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شده است.

این رسانه ها مدعی شده اند عاطفه نعامی در جریان اعتراضات بازداشت شده و به دلیل شکنجه جان باخته است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفت و گو با میزان در رابطه با جزئیات پرونده این فرد اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۵ آذر ماه شخصی به کلانتری اطلاع می‌دهد که چند روزی از نامزد خود بی اطلاع بوده که به همراه خواهرزاده نامزدش و یک نفر کلیدساز به منزل وی مراجعه کرده و پس از باز کردن در متوجه میشوند متوفی در بالکن منزل اقدام به خودکشی کرده است.

وی افزود: بلافاصله عوامل کلانتری و آگاهی در محل حاضر و جسد متوفی را زیر پتو و در حالیکه یک شلینگ گاز مربوط به آبگرمکن دیواری نیز در زیر پتو قرار داشت، مشاهده می‌کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه جسد دچار فساد نعشی شده بود، بیان کرد: در بازرسی از منزل دست‌نوشته‌هایی حاکی از خودکشی در قالب وصیت و تقسیم اموال کشف شد.

 

 

فاضلی هریکندی گفت: طبق گزارش های واصله، آثار ضرب و جرح روی جسد رویت نشد و صرفاً جسد دچار فساد نعشی شده است و زمان تقریبی فوت حدود سی‌ام آبان اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به ضرب و جرح و شکنجه این فرد در اغتشاشات اساساً صحت ندارد، افزود: نه تنها پرونده‌ای برای نامبرده در این زمینه تشکیل نشده بلکه طی استعلام به عمل آمده از کلیه ضابطین در خصوص مشخصات افراد دستگیر شده که بدون تشکیل پرونده آزاد شده‌اند مشخصات وی در این فهرست نیز یافت نشد.

هریکندی ادامه داد: باتوجه به دست نوشته مکشوفه، قفل بودن در از داخل منزل و فقدان آثار ضرب و جرح می‌توان گفت که نامبرده مرتکب خودکشی شده است که البته بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

فاضلی هریکندی گفت: هیچ سابقه ای از تشکیل پرونده و یا بازداشت در اغتشاشات اخیر برای متوفی ثبت نشده است و نامزد وی هم ضمن تایید این موضوع حتی شرکت وی در تجمعات را هم قویا تکذیب می‌کند.

 

وی تاکید کرد: در گواهی معاینه جسد پزشکی قانونی هیچ آثاری از ضرب و جرح و شکستگی و… وجود ندارد و طبق اعلام پزشکی قانونی علت تامه فوت پس از وصول نتیجه آزمایشات اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار