کد خبر: 1120128
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به فراخوان اغتشاشگران با هشتگ #مسلح _شوید
اغتشاشگرانی که این بار برای روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر فراخوان می‌دهند، پیش از موعد دست خودشان را برای ملت ایران باز کردند
 
 
اغتشاشگرانی که این بار برای روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر فراخوان می‌دهند، پیش از موعد دست خودشان را برای ملت ایران باز کردند. آن‌ها در برگه‌های فراخوانی که پخش کرده‌اند تأکید دارند که حتماً شرکت کنندگان در اغتشاش مسلح شوند و در تبلیغات‌شان از هشتگ مسلح شوید استفاده می‌کنند. کاربران شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصاویری از این فراخوان‌ها اذعان داشتند که گویا باز هم سناریوی کشته‌سازی و سپس پروپاگاندای رسانه‌ای برای القای «کار خودشونه» در جریان است. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 امیرحسین ثابتی:
به فراخوان شان برای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر دقت کنید. هشتگ زده‌اند که مسلح شوید. این یعنی فراخوان رسمی برای کشتار مردم در خیابان. هر کسی را هم بکشند، آخرش می‌گویند کار خودشان بود! یعنی پروژه کشته‌سازی‌شان ادامه دارد و کیان پیرفلک و حمیدرضا روحی‌های جدید در راه هستند. 
 میکائیل دیانی:
برای سه روز میانی آذرماه فراخوان تجمع و اعتصاب دادند با این دست‌فرمون که مسلح شوید؛ بعد میان میفتن به جان مردم و کشتار راه می‌اندازند و امثال کیان پیرفلک را ترور می‌کنند و سعودی اینترنشنال هم مدعی می‌شود که کار خودشونه!
 مهدی عبدی‌زاده:
فراخوان بزن، شروع کن به پخش اسامی کشته‌های جعلی و داستان سرایی، هرچقدر سن کشته کمتر باشه و طرز قتلش فجیع‌تر بهتره، جالبه با این کارا بازم کسی تو خیابون نمیاد. 
 میثم تمیمی:
کار خودشونه! هشتگ مسلح شوید را در فراخوان‌هایشان درشت و واضح می‌نویسند، آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و ساختن اسلحه هم می‌دهند. اما اگر کسی بلایی سرش آمد یا کشته شد، کار نیرو‌های امنیتی است! #انقلاب_دروغگویان
 محمد ترکمانه:
کشف بیش از ۱۰ هزار قبضه سلاح جنگی در مرز‌های کشور طی دو ماه اخیر! در کنار آموزش‌های استفاده از سلاح و ادوات جنگی در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، در کنار هشتگ مسلح شوید و... هنوز مشخص نیست چه برنامه‌ای برای ایران دارند؟!
 علیرضا سرباز
هشتگ مسلح شوید را در فراخوان هایش درشت و واضح می‌نویسند، آموزش ساخت کوکتل مولوتوف و ساختن اسلحه هم می‌دهند، اما اگر کسی بلایی سرش آمد یا کشته شد کار نیرو‌های امنیتی است. 
 شروین آریایی:
با هشتگ مسلح شوید در حال انتشار فراخوان برای روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه هستند؛ با بهانه کردن حجاب و سپر کردن دختران، فتنه را کلید زدند، با توحش‌های محیرالعقول زندگی را در کشور هدف قرار دادند و حالا احتمالاً به‌نام آزادی، قرار است خونریزی به راه بیندازند!
 محمدصادق علیزاده:
کسی که با هشتگ مسلح شوید اقدام به تبلیغات برای بند آوردن میادین و خیابان‌های شهر می‌کند آیا صرفاً «معترض» است؟
 حسن گندمکار:
در فراخوان‌های اغتشاشگران که با هشتگ مسلح شوید کار می‌شود؛ داعش در کمین است. داعش عملیات شاهچراغ را با این محاسبه انجام داد که می‌تواند با این حرکت نام خود را زنده و علی‌الخصوص در مناطق غربی کشور عضوگیری کند. 
 مصطفی عرب:
با هشتگ مسلح شوید که راه انداختن برای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر دقیقاً راهی رو میرن که سابقاً منافقین رفتن. اینا با این وحشی بازیاشون محکومن به باخت. کاش لیدراشون یکم سواد تاریخی داشتن... 
 سعید محمدی:
فراخوان جدید! لفاظی‌های جدید! و هشتگ جدید مسلح شوید! همه این‌ها یعنی آماده باش به پیاده نظام مسخ شده‌شان در خیابان‌های ایران که قرار است دوباره زخمی جدید بر روح و جانمان انداخته و داغ شهادت روح‌الله عجمیان و کیان پیر فلک‌های تازه‌ای را بر جگرمان بگذارند. آگاه باشید و آگاهی دهید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار