کد خبر: 1120102
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

گزینه های ۷۰۰ میلیون تومانی بازار خودرو

رپورتاژ آگهی/ در اینجا چند مورد از گزینه‌های ۷۰۰ میلیونی پیشنهادی خودمان را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ام وی ام x33S اتوماتیک نیوفیس

اگر می‌خواهید یک کراس اوور صفرکیلومتر به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان بخرید ، به نظر می‌رسد ام وی ام ایکس ۳۳ اس اتوماتیک نیوفیس گزینه مناسبی باشد. این خودرو از چهره مهیج‌تری نسبت به قبل برخوردار شده و علاوه بر آن از امکانات جدیدی مثل کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرپایینی، فرمان برقی و گرمکن صندلی جلو سود می‌برد. ضمنا دیگر اثری از گیربکس سی وی تی در آن دیده نمی‌شود؛ زیرا یک جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور به تیم فنی آن اضافه شده که رانندگی رضایت‌بخش‌تری را نصیب کاربر خواهد کرد. ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور آمار و ارقام فنی موتور این خودرو است.

جک S3 صفرکیلومتر

جک اس ۳ با وجود ظاهر قدیمی همچنان در بازار ایران مشتری دارد. این خودرو برخلاف بسیاری از حریفان هنوز دارای موتور تنفس طبیعی است که استهلاک و حساسیت نگهداری کمتری نسبت به موتورهای توربوشارژ از خود نشان می‌دهد. جک S3 سواری تقریبا نرمی ارائه می‌دهد و در کاربردهای عادی عملکرد قابل قبولی به نمایش می‌گذارد. خدمات پس از فروش گسترده، بازار خریدوفروش نسبتا پررونق و استهلاک متعادل، از دیگر مزیت‌های جک اس ۳ در بازار فعلی ایران به حساب می‌آیند.

گزینه های ۷۰۰ میلیون تومانی بازار خودرو

هایما S5 مدل ۱۴۰۰

خرید هایما S5 کارکرده مدل ۱۴۰۰ یکی دیگر از کراس اوورهای مناسبی است که در این رنج قیمتی وجود دارد. نسخه جدید هایما S5 که در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شده است، جعبه دنده سی وی تی را کنار گذاشته و دارای گیربکس ۶ دنده اتوماتیک است که قطعا با موتور نسبتا پرقدرت این خودرو هماهنگی بیشتری داشته و سواری هیجان‌انگیزتری به دنبال می‌آورد.

 هایما اس ۵ نسبت به بسیاری خودروهای هم‌رده چابک‌تر است و شتابگیری صفر تا صد آن در شرایط استاندارد حدود ۹ ثانیه طول می‌کشد. قدرت موتور این خودرو معادل ۱۶۱ اسب بخار بوده و بیشترین گشتاور آن نیز به ۲۲۳ نیوتن متر می‌رسد. همچنین اکثر امکانات مورد انتظار از یک کراس اوور میان قیمت امروزی را می‌توان در هایما اس ۵ پیدا کرد.

 

رنو ساندرو استپ وی صفرکیلومتر 

شاید به دلیل طراحی ظاهری قدیمی و کیفیت کابین نه‌چندان دل‌چسب، بسیاری از مشتریان تمایل به خرید رنو ساندرو استپ وی نداشته باشند. اما با این حال این خودرو از لحاظ فنی کیفیت مطلوبی دارد و جزو ارزان‌ترین کراس اوورهای اروپایی موجود در کشور محسوب می‌شود. همچنین به دلیل اشتراک فنی با تندر ۹۰، از لحاظ قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیز مشکل چندانی برای مالک به وجود نمی‌آورد. رونق خریدوفروش آن نسبتا مناسب است و نسخه‌های فول آپشن آن از امکانات سفارشی بهتری نسبت به مدل‌های معمولی برخوردار هستند. ازجمله می‌شود به کروز کنترل، سنسور پارک، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، مانیتور عقب و نمایشگر دنده عقب در آینه اشاره کرد.

 چری تیگو ۵ IE مدل ۹۷

چری تیگو 5 IE مدل ۹۷ انتخابی مناسب و روتین به عنوان یک شاسی بلند شهری جمع‌وجور با بودجه ۷۰۰ میلیون تومان به حساب می‌آید. البته از لحاظ چابکی عملکرد این خودرو چنگی به دل نمی‌زند اما درواقع موارد مثل برخورداری از امکانات مناسب، طراحی ظاهری نسبتا جذاب و کابین جادار می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های ایرانی باشد.

 همچنین عدم وجود موتور توربوشارژ در این خودرو باعث خواهد شد که مشکلات نگهداری از موتور به حداقل برسد و احتیاج چندانی به استفاده از بنزین سوپر در این پیشرانه نباشد. موتور چری تیگو ۵ می‌تواند معادل ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع CVT هفت سرعته است.

گزینه های ۷۰۰ میلیون تومانی بازار خودرو

هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۵

اگر از خودروهای چینی خسته شده‌اید و می‌خواهید یک سدان نسبتا باکیفیت و کم استهلاک کره‌ای بخرید، هیوندا اکسنت مدل ۲۰۱۵ فول آپشن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این خودرو کابین به نسبت جاداری ارائه می‌دهد، کیفیت متریال به کار رفته آن رضایت‌بخش است و عملکرد فنی پیشرانه و گیربکس به عنوان یک سدان کوچک خانوادگی می‌تواند نظر مثبت کاربران را جلب کند. هیوندا اکسنت دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری به قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گیربکس ۴ دنده اتوماتیک است. سیستم کنترل کشش و پایداری، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، فرمان برقی، ۶ کیسه هوا، تهویه اتوماتیک و سانروف مهم‌ترین تجهیزات این خودرو به حساب می‌آیند

جمع‌بندی

در گزینه‌های فوق سعی شده تا خودروهای با مدل ساخت بالا و کم کارکرد در رنج قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به شما معرفی شود اما در حال حاضر علاوه بر گزینه‌های مذکور، می‌توانید به مدل‌های دیگری مثل رنو فلوئنس، ام جی ۶، مدل‌های پایین‌تر جک اس ۵، چری تیگو ۷ و ... فکر کنید.

ام وی ام ایکس ۳۳ اس نیوفیس به دلیل برخورداری از امکانات جدید و گیربکس اتوماتیک معمولی، حالا گزینه بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود بوده و در رنج قیمت ۷۰۰ میلیون تومان ارزش خرید مناسبی دارد. جک S3 سواری نرم و استهلاک پایین ارائه می‌دهد.

 چری تیگو ۵ دارای طراحی زیبا، ابعاد بزرگتر و امکانات مناسب است که می‌تواند مشتریان خانوادگی را به سمت خود جلب کند. هیوندای اکسنت نیز به عنوان یک سدان کوچک و کم استهلاک کره‌ای گزینه مناسبی برای مشتریانی است که نمی‌خواهند با بودجه ۷ میلیون تومان به سراغ تولیدات چینی بروند.

منبع: با ۷۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟ از جام جم آنلاین

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار