کد خبر: 1120097
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
سرمربی تیم پرستاره اروگوئه پس از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت «اشتباه داوری» در دیدار با پرتغال باعث این اتفاق شده است.

تیم ملی اروگوئه شب گذشته موفق شد تیم ملی غنا را شکست دهد اما با توجه به پیروزی کره جنوبی مقابل پرتغال، نماینده آسیا راهی مرحله بعدی شد و نماینده آمریکای جنوبی به دلیل گل زده کمتر، در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد.

«دیگو آلونسو» سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از دیدار دیشب برابر غنا، گفت تصمیم جنجالی «علیرضا فغانی» در اعلام پنالتی به سود پرتغال در بازی دوم آن‌ها که باعث شکست دو بر صفر تیمش شد، دلیل حذف «آبی آسمانی» از جام جهانی بوده است.

آلونسو گفت: ما به دلیل آن پنالتیِ مقابل پرتغال و تفاضل گلی که ایجاد کرد، حذف شدیم. آن پنالتی گرفته شد اما بر طبق قوانین فیفا، آن برخورد توپ به دست، خطا نبود.

او ادامه داد: من دوست داشتم نسخه دیشب اروگوئه را در بازی‌های قبل می‌دیدم اما این اتفاقی است که افتاده است. من چیزی نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم چراکه نهایت تلاش خود را به کار بستند. همه می‌توانند ببینند در بازی گذشته چه اتفاقی افتاد.

پس از این شکست، زمزمه‌های اخراج آلونسو از سرمربی اروگوئه شدت گرفته و برخی رسانه‌ها از «مارسلو بیلسا» به‌عنوان سرمربی آینده این تیم نام برده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار