کد خبر: 1120086
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
‌لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان هفته از سوی سازمان برنامه و بودجه به دولت ارائه می‌شود.

 براساس تأکیدات مقامات بالادستی قرار است لایحه بودجه براساس برنامه هفتم توسعه تدوین و به مجلس ارائه شود، بنابراین ابتدا لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین شده و به مجلس ارائه می‌شود و پس از آن لایحه بودجه براساس احکام و بندهای برنامه هفتم تدوین و به مجلس ارائه می‌شود.

در این‌باره یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه ضمن تأیید این مطلب به خبرنگار فارس گفت: ‌لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان هفته از سوی سازمان به دولت ارائه می‌شود.‌

وی گفت: روند تصویب برنامه هفتم در مجلس به گونه‌ای است که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شده و سپس در صحن اصلی مجلس مورد بحث و بررسی نمایندگان ملت قرار می‌گیرد و بعد از تصویب در مجلس و تأیید شورای نگهبان به صورت قانون درخواهد آمد.

بنابراین گزارش، به تازگی رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه گفته بود: تاکنون بیش از یک‌هزار ساعت کار پژوهشی قبل از تدوین لایحه برنامه هفتم انجام شده است، در این کار پژوهشی بر 12 موضوع کلیدی در برنامه هفتم تأکید شده است.

به گفته رئیس امور اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه برای تدوین برنامه هفتم بیش از یک‌هزار ساعت کار پژوهشی انجام شده است و تدوین برنامه هفتم متفاوت از روش‌های قبلی خواهد بود و 12 موضوع کلیدی مورد نظر تدوین‌کنندگان برنامه خواهند بود.

به گزارش فارس، براساس اطلاعات کسب شده از سازمان برنامه و بودجه قرار شده است لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی تا پایان هفته جاری در سازمان برنامه و بودجه نهایی شده و برای جمع‌بندی و تصویب در دولت ارائه شودو پس از آن در قالب لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار