کد خبر: 1119850
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: یکی از اولویت‌های ما در دوره جدید وزارت میراث فرهنگی، مسئله مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی، امکانات، سرگرمی و نشاط مردم است که باید توسعه یابد.

 عزت‌الله ضرغامی در جریان بازدید از مجتمع گردشگری نور محلات در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت فراهم ساختن فضای کار برای مردم، اظهار کرد: نباید عواملی مثل یک چک مانع از فعالی افراد در پروژه‌های گردشگری شود.

وی افزود: در این کشور هر کس دارای اهلیت است باید با دلسوزی فعالیت کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محلات یک مکان ویژه در کشور و استان مرکزی به شمار می‌رود، تصریح کرد: محلات به لحاظ گل و گیاه پایتخت محسوب می‌شود.

ضرغامی با بیان اینکه همه زیبایی‌ها در شهر محلات جمع است، عنوان کرد: به واقع ظرفیت یک کار بزرگ خدماتی و اقتصادی و صادراتی در این شهرستان فراهم‌ است.

وی گفت: در کنار این موقعیت‌ها نیز میراث فرهنگی محلات دارای ارزش است و به‌واسطه موقعیت آن به گونه‌ای است که هر کس به استان مرکزی سفر می‌کند باید در محلات هم حضور یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ضرورت فراهم کردن موقعیت شادی و نشاط بخصوص «خانواده محور» برای استفاده سالم از این محیط‌ها، خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون در حوزه سرگرمی از تبصره ۱۸ تسهیلات خوبی از سوی وزارت میراث فرهنگی ارائه می‌شود.

ضرغامی توضیح داد: در صورت فراهم‌ شدن زمین مناسب با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت و بر این اساس هم زمین و هم تسهیلات لازم با معافیت‌های مختلف ارائه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در دوره جدید وزارت میراث فرهنگی، مسئله مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی، امکانات، سرگرمی و نشاط مردم است.

به گزارش فارس بازارچه صنایع دستی نیم‌ور محلات با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد. در این بازارچه محصولاتی چون میناکاری، تراش سنگ، آثار چوب، دست‌بافت‌های سنتی و ... عرضه می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار