کد خبر: 1119773
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
مهاجم تیم ملی اروگوئه گفت:برای آن پنالتی در جام جهانی ۲۰۱۰ هرگز عذرخواهی نمی‌کنم. بازیکن آن‌ها پنالتی را از دست داد. در هر حالتی من مانع ورود توپ به دروازه می‌شدم.

دیگو آلونسو پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار اروگوئه برابر غنا، اظهار داشت: نمی‌دانم غنا برای انتقام به میدان می‌آید یا خیر؛ برای غنا این بازی جنبه انتقام‌گیری دارد یا خیر، اما برای ما هر بازی داستان خودش را دارد. اتفاقات گذشته مربوط به گذشته هستند.

سرمربی تیم ملی اروگوئه یادآور شد: ما شایسته رفتن به یک هشتم نهایی هستیم، ولی این را باید فردا در زمین ثابت کنیم. بازی فردا حیاتی است و باید برنده شویم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. من همان اروگوئه شاد و پویای سال گذشته را می‌خواهم.

وی با رد شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی، گفت: من مورد حمایت تمام بازیکنانم قرار دارم و از روز اولی که مربی تیم شدم تا به امروز، حس نکرده‌ام که بازیکنان با من دچار اختلاف شده‌اند.

لوئیس سوارز نیز در این نشست در خصوص اینکه آیا قطر آخرین جام جهانی او است یا خیر؟ گفت: من در شرایط متفاوتی هستم و نمی‌دانم فردا در ترکیب خواهم بود و به من بازی می‌رسد یا خیر؛ اما هر زمان مربی از من بخواهد، آماده‌ام. پس از نتایج دو بازی گذشته فردا باید برنده شویم. اروگوئه به زجر کشیدن عادت دارد و هرچند از این وضعیت ناراحتم، ولی فردا باید اروگوئه واقعی باشیم. همیشه در بازی‌های حساس خودمان را ثابت می‌کنیم.

وی درباره انتقادات ادینسون کاوانی از سبک بازی اروگوئه پس از شکست برابر پرتغال خاطرنشان کرد: وقتی یک بازی را می‌بازید، طبیعی است تا عصبانی شوید و ممکن است حرف‌هایی بزنید که از آن بد برداشت شود. حرف‌های کاوانی و خوسما بر علیه مربی نبود. ما همه در رختکن از خودمان انتقاد کردیم و سپس هم قسم شدیم که غنا را شکست دهیم.

مهاجم تیم ملی اروگوئه در واکنش به گرفتن توپ با دست در دیدار برابر غنا در جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقا، اظهار داشت: برای آن پنالتی هرگز عذرخواهی نمی‌کنم. بازیکن غنا بود که پنالتی خود را از دست داد. در هر حالتی من مانع ورود توپ به دروازه می‌شدم. البته شاید اگر با مصدوم کردن بازیکن غنا پنالتی می‌دادم، الان عذرخواهی می‌کردم، اما برای خطای هَند هرگز. من مقصر گل نشدن پنالتی غنا نیستم.

وی یادآور شد: دیگر مانند سابق نیستم، اما همچنان می‌توانم به تیم کمک کنم. الان بیشتر از هوش و نبوغم در زمین استفاده می‌کنم.

سوارز با اشاره به اینکه دیروز صعود آرژانتین را جشن گرفتیم، گفت: از صعود برزیل نیز چند روز پیش خوشحال شدیم. ما تیم‌های آمریکای جنوبی پشتیبان یکدیگر هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: اشتباه کردم که جورجو کیه‌لینی را در جام جهانی ۲۰۱۴ گاز گرفتم و از او عذرخواهی کردم. نباید در گذشته‌ها زندگی کرد و از نظر من همه چیز تمام شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار