کد خبر: 1119664
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران در هفته‌ای که گذشت، خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم در معابر شهر تهران متأسفانه هشت نفر از شهروندان در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این مدت سه تصادف فوتی موتورسیکلت داشتیم که تصادفات آن‌ها در بزرگراه شهید ستاری و دو مورد در بزرگراه یادگار امام (ره) بود که بعد از وقوع این تصادف به دلیل اینکه راکب موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود، متأسفانه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه یک مورد از این تصادفات، تصادف منجر به فوت عابر پیاده در محدوده شهرک استقلال و در منطقه ۲۱ بود، گفت: خوشبختانه در این هفته تصادف ناشی از ترددهای عرضی و غیر مجاز عابر پیاده در محورهای بزرگراهی نداشتیم که امیدواریم این امر استمرار داشته باشد و عابرین پیاده عزیز در هنگام عبور از معابر بزرگراهی حتماً از پله‌های هوایی استفاده کنند تا دچار حادثه نشوند.

مؤمنی عنوان کرد: در این مدت متأسفانه سه فوتی راننده و سرنشین خودرو داشتیم که در اثر حوادث رانندگی در بزرگراه شهید ستاری و دو مورد هم در جاده روستایی وردیج دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این هفته تصادف فوتی یک نفر راکب دوچرخه در حال حرکت هم داشتیم که در بزرگراه شهید زین الدین در اثر برخورد با یک‌دستگاه خودرو متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

وی اذعان کرد: از این هشت مورد تصادف چهار مورد آن‌ها در ساعات شب و تاریکی هوا بوده و مابقی در روز اتفاق افتاده است که رانندگان عزیز می‌بایست دقت بیشتری را در مواقع تاریکی هوا و شب می‌طلبد و رانندگی در ساعات شب با رانندگی و تردد در ساعات روز متفاوت است و حتماً به گونه‌ای تردد کنند که هم خود دیده شوند و نیز بتوانند بهتر ببینند

مؤمنی به راکبین دوچرخه توصیه داشت که از تردد در معابر بزرگراهی به‌دلیل سرعت زیاد وسایل نقلیه جدا خودداری کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جانب عابرین پیاده، موتورسواران و رانندگان خودرو ساعات و روزهای آرام و بدون حادثه‌ای داشته باشیم

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار