کد خبر: 1119601
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداران سایت دیوار خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است.

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری ۱۷۳ امین آباد مبنی بر اینکه برای فروش یک دستگاه تلفن همراه در سایت دیوار آگهی فروش ثبت کرده است و پس از توافق با خریدار شماره کارت خود را اعلام کرده است. ولی خریدار تلفن همراه با دریافت کالا، مدعی است که ثمن مورد معامله را به حسابم واریز کرده است، اما مبلغی به حساب من واریز نشده و شماره کارت متعلق به من نیست.

سرهنگ جلیلیان به احضار خریدار تلفن همراه توسط ماموران کلانتری اشاره و عنوان کرد: این فرد اظهار داشت که وی قصد خرید تلفن همراه را داشته که پس از انجام معامله ثمن مورد معامله را به حساب فروشنده واریز کرده، ولی فروشنده از تحویل تلفن همراه امتناع ورزیده است.

این مقام انتظامی افزود: بررسی ماموران کلانتری نشان از این داشت که شخصی که مدعی خرید تلفن همراه از مال باخته اول است شماره تلفن خود را به فروشنده اعلام نکرده است بلکه این فرد شماره تلفن شخصی دیگری که قصد خرید تلفن همراه از سایت دیوار را داشته است و اکنون مال باخته دوم است به این فرد معرفی کرده است و با دریافت تلفن همراه از فروشنده و دریافت ثمن از خریدار سایت دیوار، تلفن همراه خود را از دسترس هر ۲ مال باخته خارج کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در رصد‌های اطلاعاتی و اقدامات کارشناسی، هویت و مخفیگاه کلاهبردار شناسایی شد.

وی ادامه داد: در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات مقدماتی به تشکیل باند ۳ نفره کلاهبرداری از سایت دیوار با همکاری ۲ همدستش اعتراف و اظهار کرد دراین رابطه مرتکب ۵۰ فقره کلاهبرداری شده است.

این مقام انتظامی افزود: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و جزئیات پرونده ادامه دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار