کد خبر: 1119548
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خشن سه خواهر خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک زن سالخورده در شمال تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد که سه زن جوان به عنوان پرستار وارد خانه مالباخته شده و پس از جلب اعتماد وی لوازم با ارزش خانه را شناسایی و نقشه سرقت را طراحی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سارقان حرفه‌ای پس از شناسایی اموال با ارزش خانه، با تهدید چاقو دست و پای زن سالخورده را بسته و اقدام به سرقت دلار، طلا و ... از خانه مورد نظر کرده و متواری شده‌اند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شده و در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی هویت متهمان را کشف کرده و متوجه شدند که هر سه متهم دارای نسبت خواهری با یکدیگر هستند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آن‌ها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی سرقت به عنف از زن سالخورده معترف شده و ادعا کردند که برای تامین هزینه‌های اعتیاد و خرید مواد مخدر دست به این سرقت زده‌اند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار