کد خبر: 1119291
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
آرمین بینا

دو مرد معتاد در پاتوق خلافکاران در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران درگیری مرگباری را رقم زدند. قاتل فراری تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت.
به گزارش جوان، ساعت ۴ بامداد دیروز سه‌شنبه هشتم آذر‌ماه، قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی داخل پارکی در جنوب تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در گوشه‌ای از پارک مسگرآباد در محله اتابک با جسد مرد ۳۵ ساله‌ای به نام منصور روبه‌رو شدند که با اصابت پنج ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
نخستین بررسی‌ها نشان داد درگیری مرگبار ساعتی قبل رخ داده و قاتل هم از محل فرار کرده است. مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول معتاد به موادمخدر و خرده‌فروش مواد بوده و از مدتی قبل هم با تعدادی از خلافکاران و قاچاق‌فروشان آنجا اختلاف داشته است. همچنین مشخص شد منصور قبل از درگیری مرگبار با یکی از خلافکاران به نام منوچهر به خاطر فروش موادمخدر در پاتوق درگیر می‌شود، اما با میانجیگری معتادان دیگر درگیری پایان می‌یابد. دو معتاد خلافکار پس از این درگیری دوباره ساعتی قبل با هم درگیر می‌شوند که این‌بار منوچهر با چاقو پنج ضربه به شکم و قلب منصور می‌زند و او را به کام مرگ می‌کشاند و بعد هم از محل فرار می‌کند.
شاهد عینی
یکی از شاهدان حادثه به مأموران پلیس گفت: «منصور از چند ماه قبل با منوچهر و دو نفر از دوستانش به خاطر پاتوق خلافکاران درگیری داشت. مقتول می‌گفت پاتوق متعلق به من است و کسی حق ندارد در آنجا به معتادان دیگر مواد بفروشد و باید از من اجازه بگیرند، اما منوچهر و دوستانش می‌گفتند پاتوق محل کسب آنهاست و فروش مواد ربطی به منصور ندارد، به همین خاطر آن‌ها همیشه با هم مشاجره لفظی و گاهی هم زد و خورد داشتند. البته قاتل و مقتول هر دو کارتن‌خواب بودند و جا و مکانی برای زندگی نداشتند و شب‌ها هم در پاتوق می‌خوابیدند. آن‌ها روز‌ها ضایعات جمع می‌کردند و با پول آن مواد می‌خریدند و علاوه بر اینکه خودشان مصرف می‌کردند به معتادان دیگر هم می‌فروختند.»
وی ادامه داد: «ساعتی قبل منصور و منوچهر به‌خاطر خرید و فروش موادمخدر دوباره با هم درگیری لفظی پیدا کردند. من صدای آن‌ها را شنیدم که سرهم فریاد می‌زدند تا اینکه درگیری‌شان بالا گرفت و شروع به کتک‌کاری کردند. حین درگیری منصور ناگهان غرق در خون روی زمین افتاد و منوچهر هم از ترس فرار کرد. ما بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم و موضوع را خبر دادیم، اما وقتی کادر درمانی اورژانس از راه رسید و منصور را معاینه کرد، مشخص شد او فوت کرده است.»
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، مأموران پلیس به دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار