کد خبر: 1119190
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه باید مواظب باشیم تا فضای کشور ما را منفعل نکند، خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشد.
 

حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه‌شنبه ۸ آذرماه) در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان سپاه پاسداران که در ستاد این نهاد برگزار شد، تاکید کرد: مواظب باشید کار خود را ارزان نفروشید زیرا عملی تقرب آفرین است که هم ‌حُسن فعلی و هم ‌حُسن فاعلی داشته باشد. ما باید در بهداشت و درمان به گونه ای رفتار کنیم ‌که الگو باشیم‌.

وی افزود: سپاه باید در اداره دانشگاه و درمانگاه های خود بعد الگویی داشته باشد. بیمارستان ها و درمانگاه های سپاه باید به نحوی فعالیت کنند تا وزیر بهداشت به بخش کشوری اعلام کند برای ادامه فعالیت از مراکز درمانی سپاه الگو بگیرند البته باید در مهندسی، مدیریت و سایر بخش ها نیز الگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران الزامات ‌الگو شدن را کسب علم، خدمت رسانی صادقانه و بی منت دانست و تصریح کرد: نوع مدیریت درمانگاه و بیمارستان و مراکز آموزشی باید به ‌گونه ای باشد تا مراجعه کنندگان هر دو سلامت جسمی ‌و روح و روان را کسب ‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه باید مواظب باشیم تا فضای کشور ما را منفعل نکند، خاطرنشان کرد: اگر ‌امروز رعایت حجاب و آداب اسلامی به واسطه شرایطی که در جامعه وجود دارد کم رنگ‌شده، ما نباید در مراکز ‌درمانی سپاه تسلیم وضعیت فعلی جامعه شویم.

وی ادامه داد: همچنین مواظب باشیم قبح گناه نیز ریخته نشود که این را می توان با امر به معروف و نهی از منکر مراقبت کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار