کد خبر: 1119140
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر لزوم تغییر نگرش مدیریت جنگل ها تاکید کرد و گفت: بخشی از جنگل های شمال ثبت جهانی شده است.

 نقی شعبانیان صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر با اشاره به اهمیت جنگل‌های هیرکانی شمال، مدیریت منابع طبیعی را یکی از سخت‌ترین مدیریت‌ها در سطح استان مازندران و بویژه غرب مازندران بر شمرد.

شعبانیان، جایگاه جنگل‌های شمال را در ایران و جهان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشی از این جنگل‌ها در سازمان فرهنگی یونسکو ثبت جهانی شده است.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین حل مشکلات دام در جنگل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، قاچاق چوب و نیز تغییر نگرش مدیریت جنگل‌ها را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

شعبانیان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم فرهنگ سازی و تعامل بیشتر با مردم تأکید کرد.

وی از سرپرست جدید اداره کل به عنوان فردی از عضو این مجموعه که خدمات بسیار درخشان و سابقه خوبی برخوردار است یاد کرد و گفت: دکتر خزایی هم از لحاظ فنی و اخلاقی شناخته شده است.

مهرداد خزایی پول سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر با تاکید بر تغییر نگرش در مدیریت پایدار جنگل، مدیریت پایدار جنگل‌ها را که از سال ۱۳۹۶ آغاز شد نقطه عطفی در این سازمان یاد کرد.

در این مراسم از تلاش‌های مسعود ملکی سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر تقدیر شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار