کد خبر: 1118727
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
باز هم گل زد، باز هم پاس گل داد
فریدون حسن

انگار قرار نیست تمام شود. درست هر بار که فکر می‌کنیم کار فوق ستاره آرژانتینی تمام است و باید دیگر در تاریخ فوتبال دنبالش بگردیم باز هم همه را شگفت‌زده می‌کند. برای آخرین بار در جام جهانی حاضر شده و می‌خواهد کاری کند که جاودانه شود.
شروع خوبی هم داشت، اما VAR و عربستان نگذاشتند والا با شش امتیاز صعود کرده بود و حالا داشت برای مرحله بعد نقشه می‌کشید. با این‌حال مسی تمام نشدنی است. دیدار با مکزیک بازی برگشت او به جام بود. شوت، دریبل و باز هم شوت و دریبل تا این‌بار دیگر کاری از دست VAR هم بر نیاید برای مردود کردن گل‌هایش. همان بازی عربستان کافی بود وقتی سه گل را نپذیرفتند تا روحیه سعودی‌ها نابود نشود. مسی مقابل مکزیک آنقدر این شوت‌ها و دریبل‌ها را ادامه داد تا سرانجام کاری را که باید می‌کرد به بهترین شکل ممکن انجام داد.
یک شوت استثنایی دیگر تا حتی گلر پنالتی گیر مکزیک هم تسلیم شود و بعد از آن هم یک پاس گل عالی برای گل زیبای دوم، حالا یک رکورد دیگر هم ثبت کرده است. روزی که با ۱۸ سال سن در تیم مارادونای فقید در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان موفق شد مقابل صربستان هم گل بزند و هم پاس گل بدهد شاید خودش هم فکر امروز را نمی‌کرد. آن روز جوان‌ترین بازیکن ادوار جام جهانی لقب گرفت که هم گل زد هم پاس گل داد و حالا با ۳۵ سال سن مقابل مکزیک در جام ۲۰۲۲ قطر همان کار را انجام داد تا پیرترین بازیکنی لقب بگیرد که در یک بازی هم گل زده و هم پاس گل داده است.
کار فوق ستاره آرژانتین هنوز تمام نشده است و او حالا بازی سوم و حساس مقابل لهستان را پیش‌رو دارد. بازی مقابل لواندوفسکی تا مأموریتش را برای آلبی سلسته ادامه دهد. مسی هنوز کار ناتمامی دارد که تمام آرژانتین از او می‌خواهند آن را به بهترین شکل ممکن تمام کند. کاری سخت که باید به تنهایی از عهده آن بر آید، چون حتی به دی ماریا هم نمی‌تواند چندان امیدوار باشد هرچند او فعلاً تنها عصای دست مسی برای غلبه بر حریفان و منحرف کردن ذهن آن‌ها از فوق ستاره به حساب می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار