کد خبر: 1118711
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از ۶ هزار عدد فشنگ جنگی با استفاده از تجهیزات هوشمند و اپتیکی در نوار مرزی مریوان خبر داد.

سرهنگ محمدعارف سپهری پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: در پی کسب اخبار دریافتی مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق به داخل کشور از مرز مریوان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران پس از ساعت‌ها کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق روبرو و در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آن‌ها شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، ۶ هزار و ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

سپهری به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای در نوار مرزی استان انجام گرفته و ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار