کد خبر: 1118600
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
وزیر صمت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در واکنش به ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی به کشور اعلام کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.

سیدرضا فاطمی امین روز یکشنبه درباره صحت و سقم ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی این اظهارات را بیان کرد و گفت: خودرو سازهای فرانسوی سابقه خوبی به لحاظ تعهدات شان در ایران ندارند.

وزیر صمت اظهار تاسف کرد و گفت: دولت فرانسه همچنین در این حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.

پیش تر سخنگوی وزارت صمت هم اعلام کرده بود که واردات خودروهای فرانسوی به ایران از سوی این وزارتخانه ممنوع و تحریم شده و وزارت صمت و دولت ایران، خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و دیگر نمی‌گذارد تا آن‌ها بتوانند با ابزار تحریم، صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند.

امید قالیباف این را هم گفته است که به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای که فرانسوی‌ها در سال‌های گذشته داشته‌اند، دیگر اجازه ثبت سفارش و واردات محصولات رنو، پژو، سیتروئن و سایر خودروسازان فرانسوی را نمی‌دهیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار