کد خبر: 1118584
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
سردار سلامی در زاهدان:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیستان و بلوچستان را دیار مرزداران غیرتمند ایرانی دانست و گفت: سرباز فداکار ملت هستیم.

سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه شنبه در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مسئولان، ریش سفیدان، بزرگان و سران طوایف و قبایل شیعه و سنی قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد و اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دیار مرزداران غیرتمند ایرانی است، مردمان این دیار با شرافت، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند.

سردار سلامی ادامه داد: مردم این دیار در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده و آنها شایسته هرگونه قدردانی، سپاسگزاری، خدمت و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

وی هدف از سفر خود در هفته بسیج به سیستان و بلوچستان را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است، ما این لباس را بر تن کرده ایم تا برای همه مردم ایران و امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آنها و امنیت، آرامش و پیشرفت آنها، هرچه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار