کد خبر: 1118524
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

رمال فریبکار، مرد گرفتاری را که برای وردخوانی پیش او رفته بود با خوراندن شربت مسموم بیهوش و اموال او را سرقت کرد.
به گزارش جوان، چند روز قبل مرد میانسالی در تهران به دادسرای ویژه سرقت رفت و از رمالی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: «مدتی است با مشکلات زیادی در زندگی مواجه هستم. هر چقدر تلاش کردم زندگی‌ام رو به راه نشد، تا جایی که مدتی قبل همسرم قهر کرد و به خانه پدرش در شهرستان رفت و مرا تنها گذاشت. چند روز قبل با یکی از دوستانم درددل کردم و او گفت من طلسم شده‌ام و باید طلسمم شکسته شود تا زندگی‌ام به روال عادی برگردد. او مرا به رمال معروفی معرفی کرد و گفت که او می‌تواند مشکلم را حل کند. آنقدر دوستم از رمال تعریف کرد که برای حل مشکلاتم پیش او رفتم. رمال وقتی حرف‌هایم را شنید کاغذی به من داد و خواست آن را در قبرستان مردگان دفن کنم تا مشکلم حل شود. من کاغذ را دفن کردم، اما نه تنها مشکلم حل نشد و بدتر هم شد و رمال این‌بار کاغذ دیگری به من داد و قرار شد آن را بسوزانم، اما این‌بار هم مشکلات من حل نشد و حتی ارتباطم با زنم بدتر شد.»
طلسم سیاه
وی ادامه داد: «آخرین بار که پیش رمال رفتم، گفت من طلسم سیاه شده‌ام و ارواح خبیثه خانه‌ام را محاصره کرده‌اند و علاوه بر نسخه جدیدی که برای من نوشته باید لیوان چایی را که او در آن ورد خوانده است، بخورم تا ارواح خبیثه از من و خانه‌ام دور شوند. من چای را خوردم و از خانه او بیرون آمدم به امید اینکه طلسمم باطل شود، اما هنوز چند قدمی از خانه او دور نشده بودم که بیهوش شدم، وقتی به‌هوش آمدم، فهمیدم چند روزی است در بیمارستان بستری هستم. پس از بهبودی به خانه‌ام رفتم و دیدم تمامی وسایل زندگی‌ام سرقت شده است. من اطمینان دارم مرد رمال پس از اینکه مرا بیهوش کرده، کلید خانه‌ام را برداشته و وسایل زندگی‌ام را سرقت کرده است. الان از او شکایت دارم.»
با طرح این شکایت، پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران در نخستین گام به خانه مرد رمال رفتند، اما متوجه شدند وی محل زندگی‌اش را تغییر داده است.
تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار