کد خبر: 1118467
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
جام جهانی قطر
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در صورت آمادگی علیرضا بیرانوند، او گزینه بهتری برای حراست از دروازه تیم ملی به نسبت سیدحسین حسینی است.

کریم بوستانی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: ما در بازی اول به هیچ‌عنوان نمایش خوبی نداشتیم و عملکرد تیم ملی در شأن فوتبال ایران و آسیا نبود. متأسفانه در آن بازی کی‌روش اشتباهاتی داشت، ولی در بازی دوم با یک ترکیب خوب به میدان رفتیم و توانستیم سه امتیازی مهم از بازی با ولز بگیریم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: من قبل از جام جهانی هم گفته بودم که چندان نمی‌توان روی بازی با انگلیس حساب کرد، ولی ایران در بازی با ولز سه امتیازی باارزش گرفت تا بتواند در بازی با آمریکا کار راحت‌تری داشته باشد. البته این بازی یک مسابقه متفاوت است و نباید تصور کنیم که کار آسانی در پیش داریم. این درست است که با مساوی هم امکان صعود ایران وجود دارد، ولی باید مقابل آمریکا هوشمندانه بازی کنیم تا ضربه نخوریم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد کی‌روش در بازی با آمریکا از بیرانوند استفاده کند، گفت: اگر بیرانوند سرحال باشد و فیفا اجازه بازی بدهد قطعاً این دروازه‌بان به دلیل تجربه بیشتری که دارد گزینه مناسب‌تری نسبت به حسینی محسوب می‌شود. با این حال باید بگویم که حسینی هم نشان داد چیزی از بیرانوند کمتر ندارد. او در بازی با انگلیس بدون گرم کردن و اینکه حمایت شود به میدان رفت و مقصر هم نبود، ولی در بازی با ولز نشان داد که چه اعتماد‌به‌نفس بالایی دارد. حسینی با چند واکنش نشان داد که آمادگی قرار گرفتن در چارچوب دروازه را دارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار