کد خبر: 1118324
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مرغداران از دولت خواستار شدند
مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مرغداران گوشتی در بیانیه‌ای از دولت درخواست کردند، سامانه هوشمند معاملات مرغ و تامین به موقع نهاده را راه اندازی کند.

در بیانیه مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مرغداران گوشتی سراسر کشور آمده است، جامعه پرورش دهنده مرغداران گوشتی ایران با ظرفیت تولید بالفعل بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون قطعه جوجه یک روزه با بیش از ۱۷ هزار مرغدار، بار تامین گوشت مرغ کشور را با تحمل ریسک زیاد به دوش می‌کشد.

درخواست مرغداران از دولت، راه اندازی سامانه هوشمند معاملات مرغمدیران عامل اتحادیه‌های مرغداران گوشتی کشور از دولت محترم و وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارند برای حفظ تولید و جلوگیری از ورشکستگی ده‌ها تولیدکننده، موارد درخواست شان مورد توجه قرار گرفته و دستور موکد برای اجرایی شدن آن صورت پذیرد.

- بهره گیری وزارت جهاد کشاورزی از نظریات تشکل‌ها در تصمیم گیری‌های خرد و کلان و اتخاذ تصمیمات
- ضرورت حضور و ایفای نقش تشکل‌ها در کلیه جلساتی که مرتبط با این صنعت است از جمله در جلسات قرارگاه امنیت غذایی
-درخواست از وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل افزایش تولید مرغ مازاد بر نیاز کشور و در نتیجه پایین آمدن ده هزار تومانی قیمت مرغ
- به منظور کاهش ریسک معاملات و حذف واسطه‌های کم اثر که منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود، سامانه هوشمند معاملات مرغ و توزیع گوشت با هماهنگی ملی اتحادیه سراسری راه اندازی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار