کد خبر: 1118218
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
جام جهانی قطر
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خدا را شکر امروز فعل خواستن و تیم اصلی ایران را به دنیا نشان دادیم.

سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل ولز در دومین دیدار خود در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ابتدا جا دارد از همه مردم و شما تشکر کنم که امروز وقت گذاشتن و کنار تیم ملی بودند. خدا را شکر پیش شما رو سیاه نشدیم. این برد را اول از همه به مردمی که در استادیوم بودند و شما تقدیم می‌کنم و امیدوارم باعث سربلندی شویم.

وی در خصوص جو خوبی که امروز در ورزشگاه وجود داشت، تصریح کرد: ما هر زمانی که همه مردم کنار هم بودیم به همه دنیا نشان دادیم که قدرت تیم ملی ایران چطور است. بازی قبل یک اتفاق بود. خدا را شکر توانستیم حس غرور را به ایرانیان بدهیم که در همه جای دنیا امروز احساس غرور کنند. همانطور که امروز مردم سنگ تمام گذاشتند ما هم اینجا هستیم تا با تمام وجودمان بازی کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که بازیکنان تیم ایران پس از شکست مقابل انگلستان دور هم جمع شدند و حلقه اتحاد تشکیل دادند و به نظر می‌رسد این موضوع روی روحیه آن‌ها تأثیرگذار بود، گفت: قطعاً خیلی مهم بود. ما زمان کمی داشتیم و باید اول از لحاظ ذهنی خودمان ریکاوری می‌کردیم. خدا را شکر همه بچه‌ها هم‌قسم شدیم و امروز تیم اصلی ایران و فعل خواستن را نشان دادیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار