کد خبر: 1118097
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
وبسایت الجزیره نوشت، ایران می‌خواهد برای اولین بار در یک جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی حاضر شود و بازی با ولز «کلید» این امیدهاست.
 

وبسایت شبکه الجزیره نوشت،  ایران می‌خواهد برای اولین بار در یک جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی حاضر شود و بازی  با ولز «کلید» این امیدهاست، 

ایران نیز مانند ولز، به مهره‌های با تجربه خود متکی است. مهدی طارمی از فصل 2020-2020 با 42 گل بهترین گلزن لیگ فوتبال پرتغال است. این بازیکن 30 ساله که اوایل این هفته هر دو گل ایران را مقابل انگلیس به ثمر رساند.

طارمی به همراه علیرضا جهانبخش از فاینورد روتردام و سردار آزمون از بایرلورکوزن هدایت خط مقدم ایران را بر عهده خواهند داشت. آزمون در اوایل اکتبر هنگام بازی برای لورکوزن مصدوم شد، اما برای بازی در قطر آماده است.

طارمی به همراه علیرضا جهانبخش از فاینورد روتردام و سردار آزمون از بایرلورکوزن هدایت خط مقدم ایران را بر عهده خواهند داشت. 

ولز با پیشروی در جام جهانی، در لیگ ملت‌های اروپا عملکرد ضعیفی داشت. با این حال، این درست پس ازمصاف دراماتیک آنها در مقدماتی جام جهانی رخ داد، که طی آن آنها تنها یک بازی در 10 بازی را باختند  و آن هم به بلژیک، که یکی از شانس‌های قهرمانی برای بردن جام در دوحه در 18 دسامبر است.

الجزیره درباره تیم ولز نیز نوشت، اتکای ولز به ستارگان با تجربه خود است و این مورد در بازی افتتاحیه این تیم در جام جهانی نشان داده شد، . در این بازی یک پنالتی دیرهنگام بیتس تساوی مقابل ایالات متحده را تضمین کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار