کد خبر: 1117991
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مردم امروزه با مشکلات مختلفی مواجه هستند، گفت: افزایش قیمت‌ها و گرانی مردم را اذیت می‌کند و باید به این مسئله رسیدگی کرد و این مشکلات باید با همفکری و اتحاد مسئولین حل شود.
سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در سفر یک روزه به قم با آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دفتر این مرجع تقلید دیدار کرد.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار طی سخنانی بیان کرد: خداوند در سوره منافقین نقشه‌های دشمن را معرفی می‌کند و سپس در پایان می‌گوید که عزت از آن خدا، پیامبر و مومنان خداست.

وی ادامه داد: مومنان بر اساس توصیه‌های قرآن نباید حزن و اندوه را به خود بگیرند و سست نباشند چراکه مؤمنان اگر ایمان داشته باشند قدرتی عظیم خواهند داشت؛ آنها باید باهم وحدت داشته باشند و هرچقدر انسان قدرت داشته باشد اگر با دیگری اتحاد نداشته باشد آن قدرت بی‌اثر خواهد بود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید با دشمنان خود صمیمی نباشید چراکه کینه‌ای بزرگ در دل آن‌هاست و مؤمنین باید در ارتباط با دشمنان مراقب باشند؛ دشمن در چهره خنده بر لب دارد اما به هرحال او دشمن است و باید مراقب نقشه‌های شوم او بود.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای خاصی است؛ موانع و مشکلات زیادی مانند گرانی وجود دارد و مردم با این‌ها مواجه هستند، همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد‌ آن‌ها می‌تواند این مشکلات را حل کند، افزایش قیمت‌ها و گرانی مردم را اذیت می‌کند و باید به این مسئله رسیدگی کرد.

 

وی تاکید کرد: رسانه‌های معاند همواره دست از دشمنی نمی‌کشند و در جنگ رسانه‌ای امروز صدا و سیمای باید برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی کند.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان گفت: مسئولان باید مشکلات کشور را حل کنند، ابتدا ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف شود تا بتوانیم رضایت مردمی که دچار مشکل هستند را جلب کنیم و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه دارد و باید به آن توجه ویژه داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار