کد خبر: 1117972
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نباید تحت فشار اقتصادی باشند، گفت: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌ها افزایش می‌یابد.

یوسف نوری صبح پنجشنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدای بوشهر اظهار داشت: دشمن تلاش بسیار زیادی را در راستای متوقف کردن حرکت پیشرفت علمی ایران اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن جهاد علمی کشور با قدرت ادامه دارد افزود: دشمن همواره در مقابل هر گونه جهاد علمی صورت گرفته در کشور ایران و برای متوقف کردن آن برنامه دارند.

وزیر آموزش و پرورش آشناسازی دانش‌آموزان با واقعیت‌های داخل کشور و حقایق دشمنان را ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد تقابل بین جریان‌های دینی و جریان بی‌دین است.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش هر استان دنبال می‌شود افزود: ۲۱ هزار میلیارد تومان در این سفرها برای تکمیل پروژه‌های آموزشی در استان‌ها اختصاص یافته است.

نوری از افزایش حقوق معلمان متناسب با گرانی‌های جهانی و داخلی خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود که فشارهای اقتصادی بر فرهنگیان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره با تحریم و تهدید دنبال کاهش قدرت ایران بوده است اضافه کرد: گام‌های بزرگی در زمینه خودکفایی و استقلال کشور برداشته شده است و شاهد دستاوردهای مهمی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف بیانگر ایستادگی مردم در مقابل دشمن است ادامه داد: دشمن با برنامه‌های مختلف دنبال متوقف کردن حرکت ما است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار