کد خبر: 1117956
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
درخشان:
پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه شانس صعود همچنان برای ایران وجود دارد، گفت: بازیکنان باید برای ۲ بازی پیش رو شرایط روحی و روانی خوبی داشته باشند و تجربه کارلوس کی‌روش مهم‌ترین عامل است.
 

حمید درخشان روز پنجشنبه اظهار کرد: در فوتبال همه نوع اتفاقی رخ خواهد داد زیرا هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی درستی از آن داشته باشد. به طور قطع در زمین همه چیز دست بازیکنان است و با تلاش و برنامه ریزی می‌توان به دور بعد صعود کرد.

وی با بیان اینکه در دیدار گذشته تیم از شرایط روحی و روانی خوبی بهره نبرد، گفت: برای بازی با ولز باید تمهیدات لازم صورت گیرد. بیش از تاکتیک نیازمند اعتماد به نفس و تزریق بعد روحی و روانی به تیم ملی هستیم چرا که هنوز ۲ بازی برای ما محفوظ است و همچنان امیدوار به صعود از گروه خود خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه بازی برابر انگلیس تمام شده و باید هدفمان روی ولز و آمریکا معطوف شود، خاطرنشان کرد: در بازی گذشته یک بازیکن مقصر نبود بلکه هماهنگی همه‌جانبه را از تیم ندیدیم، تیم کشورمان در بازی آینده به طور قطع بهتر بازی و توانایی خود را در زمین نمایان خواهد کرد. کی‌روش سرمربی بادانش و تجربه است و به طور قطع در بازی‌های آینده تدابیر و راهبرد خاص خود را در زمین پیاده خواهد کرد و بهترین استفاده را از ابزارهایش در زمین خواهد داشت.

درخشان در پاسخ به این سوالی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل انگلیس گفت: برای پست دروازه‌بان نمی‌توان در ۲ روز مانده به دیدار ولز کار خاصی انجام داد و با تغییرات در این پست و بهبود بُعد روحی و روانی تیم را آماده کرد. باید بگویم مهم‌ترین اصل در این زمان کوتاه، حمایت از تیم ملی و آرزوی موفقیت برای آنان است.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در نخستین بازی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تن به شکست داد. شاگردان کی‌روش در گروه دوم با تیم‌های ولز، آمریکا و انگلیس هم گروه هستند. تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف ولز خواهد رفت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار