کد خبر: 1117903
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست در شهر قدس اشغالی را تبریک گفت.

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دو عملیات مقاومت فلسطین در شهر قدس اشغالی را تبریک گفت و آن را بیانگر مخالفت ملت فلسطین با تداوم اشغالگری خواند.

در این بیانیه آمده است: «افزایش عملیات مقاومت، توسعه و تنوع آن و استفاده از تمامی اشکال مقاومت را به ملت فلسطین تبریک می‌گوییم؛ این عملیات شجاعانه تجسم مخالفت ملت فلسطین با تداوم اشغالگری و تأکید بر اراده این ملت برای مقابله با زورگویی دشمن است».

بنابر گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه همچنین آمده است که این عملیات تأکید بر توان مقاومت برای نفوذ به دشمن و وارد آوردن ضربات دردناک به آن در هر زمان و مکانی است.

حزب‌الله در بیانیه خود آورده است: «جوانان فلسطینی برای آنکه در خط مقدم مجاهدان باشند، از همدیگر سبقت می‌گیرند و این بیانگر آگاهی این ملت و عزم آن برای آزادسازی سرزمینش است و این جوانان به اشغالگران غاصب این پیام را می‌دهند که شما در خاک پاک فلسطین هیچ جایی ندارید».

رسانه‌های صهیونیست صبح امروز چهارشنبه از وقوع دو انفجار در قدس اشغالی و زخمی شدن بیش از ۲۰ صهیونیست و هلاکت نفر دیگر خبر دادند. در پی این انفجار، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی وضعیت دستور برگزاری نشستی فوق‌العاده را صادر کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار