کد خبر: 1117776
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
فرمانده انتظامی ایرانشهر از رهایی گروگان ۱۲ ساله ایرانشهری پس از۲۱ روز اسارت از چنگال آدم ربایان در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسن کیخا در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: هشتم آبان ماه سالجاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات ایرانشهر بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به آدم ربایی پسر ۱۲ ساله کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس، هویت آدم ربایان مشخص شد و علت و انگیزه متهمان به دلیل اختلافاتی که با پدر فرد ربوده شده داشته وی را گروگان گرفته‌اند.
وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و برای حفظ جان این شهروند عملیات گسترده‌ای توسط پلیس آگاهی ایرانشهر برای رهایی فرد ربوده شده آغاز که در نتیجه پیگیری و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و این فرد را پس از ۲۱ روز اسارت در یکی از محلات شهرستان آزاد کردند.
سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

رهایی گروگان ۱۲ ساله ایرانشهری پس از ۲۱ روز از اسارت

کشف بیش‌از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با عناصر قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.
سردار محمد قنبری بیان کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مناطقی از شمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، هیرمند،هامون و زابل شناسایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با ۶ دستگاه خودرو سواری در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.
وی بیان داشت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری شدند که در ادامه و طی تعقیب و گریز قاچاقچیان در ارتفاعات مناطق مذکور ۹ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: در پاکسازی محل های درگیری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع یک تن و ۲۰۰کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و ۱۰کیلوگرم از نوع تریاک و ۱۹۰کیلوگرم از نوع حشیش کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار