کد خبر: 1117761
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

خرید استوکو از چه طریقی امکان پذیر می باشد؟

رپورتاژ آگهی/ استوکو یکی از انواع مصالح ساختمانی جدید با قابلیت های تزئینی و کاربردی برای سطوح مختلف است که شما با خرید آن می توانید طرح های بسیار زیبا در سطوحی مثل گچ و سیمان ایجاد کنید و یا اگر فضایی از یک سطح نیاز به یک پوشش کننده دارد، استفاده از استوکو می تواند کار شما را به عنوان پوشش پر کننده راحت کند. خرید استوکو از آن جهت که کاربری آسانی دارد، به شما پیشنهاد می شود و اگر هم کمی خلاق باشید و در کنار آن حوصله نیز به خرج دهید، می توانید طرح های زیبایی را با این محصول خلق کنید. در این صفحه شما برای خرید استوکو و خصوصیاتی که دارد، راهنمایی می شوید.

معرفی استوکو

استوکو نوعی پوشش تزئینی محسوب می شود که طرحی مشابه با سنگ مرمر را ایحاد می کند. این محصول بر پایه رزین اکریلیک است و برای اجرای آن معمولا از ماله و کاردک استفاده می شود.

از استوکو که به اسم گچ نرم نیز شناخته می شود، می توان برای ایجاد طرح و نقش های زیبا استفاده کرد یا به عنوان پوشش دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از اجرای کار با استوکو، سطح کاملا یکنواخت و برق تحویل می گیرید و مثل رنگ ساختمان تا سال های طولانی خراب نمی شود.

از استوکو در چه سطوحی می توان استفاده کرد

از رنگ استوکو مشابه با رنگ ساختمان می توان بر روی سطوح گچی، سیمانی، چوبی و ... استفاده کرد و برای اجرا بر روی بعضی از سطوح نیاز به پرایمر مناسب می باشد. 

خصوصیات استوکو و نحوه استفاده از آن

استوکو بدون بو است و استفاده از آن در مقابل حرارت یا گرما هم خطری ندارد زیرا غیرقابل اشتعال می باشد. اجرای این رنگ بر خلاف آموزش پتینه، آموزش خاصی نمی خواهد و با کاربرد آسانی که دارد، می توانید تزئینات و طرح های مختلفی را با آن ایجاد کنید.

کار با استوکو با استفاده از ماله و کاردک انجام می گیرد و برای اجرای کار با این محصول ابتدا باید سطح مدنظر را تمیز و مسطح کنید. ناهموار و کثیف بودن سطح باعث می شود که کار تمیز در نیاید پس حتما با استفاده از وسایلی مثل سنباده، سطح را کاملا صاف کنید. برای هموار کردن سطح می توانید از یک لایه نازک بتونه آکریلیک هم استفاده کنید و سپس با آستر دکوپرایمر، سطح یکنواخت را ایجاد نمایید.

بعد از آماده کردن سطح، یک لایه نازک از استوکو را با کمک کاردک بردارید و روی سطح بریزید سپس از ماله استفاده کنید و سطح را کاملا یکنواخت نمایید. در این مرحله، لایه اول استوکو تکمیل می شود و در مرحله دوم باید مقدار بیشتری از استوکو را برداشته و طبق طرح تزئینی که مد نظرتان است، با کاردک و ماله، الگو را اعمال کنید. سپس باید قبل از خشک شدن استوکو، توسط سنباده سطح را صیقل دهید تا به میزان کافی براق شود.

حدود 4 ساعت طول می کشد که استوکو روی سطح خشک شود ولی توصیه می شود حداقل تا 16 ساعت آینده، مواظب باشید که آسیبی به سطح وارد نشود تا به طور کامل و عمیق تر خشک شود.

شرایط نگهداری از استوکو

استوکو را دور از دسترس کودکان نگهدارید و مواظب باشید که حین استفاده از آن، با چشمانتان در تماس نباشد. در صورت تماس چشم با استوکو، بلافاصله با آب سرد شستشو دهید.

مدت ماندگاری استوکو

استوکو در دمای 25 درجه سلسیوس به مدت 3 سال ماندگاری دارد و با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون ساخت خود، آسیبی به طبعیت نمی رساند.

خرید رنگ ساختمان یا خرید استوکو ؟

استوکو نمی تواند جایگزین رنگ ساختمان باشد زیرا کاربرد آن بیشتر در اجرای طرح و نقش و تزئینات داخلی ساختمان در سطوح مختلف است در حالی که رنگ ساختمان به منظور پوشش دهی دیوار ها، ستون، درب و پنجره و ... استفاده می شود و می تواند جنبه زیبایی هم داشته باشد.

خرید استوکو از چه طریقی امکان پذیر می باشد؟

قیمت و خرید استوکو

شما مشتریان عزیز می توانید انواع رنگ های استوکو را از فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار به صورت آنلاین سفارش دهید چنانچه به دنبال آموزش پتینه هستید می توانید در دوره های ما نیز شرکت کنید. قیمت استوکو های موجود در فروشگاه رنگ و ابزار، مناسب ترین قیمت بازار است و کیفیت رنگ ها نیز تضمینی است. این فروشگاه محصولات متنوعی از جمله رنگ ساختمان، ابزارهای آموزش پتینه، اسپری های رنگ و ... را دارد که همگی با ضمانت کیفیت و قیمت خوب، تقدیم شما مشتریان عزیز می شوند.

سوالات شما

استوکو چیست ؟

استوکو نوعی گچ نرم است که برای کارهای تزئینی و پوششی در سطح های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا از استوکو می توان روی گچ استفاده کرد ؟

بله، استوکو قابل استفاده بر روی سطوحی از جمله گچ می باشد.

برای خرید استوکو به کدام فروشگاه مراجعه کنیم ؟

فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، امکان خرید اینترنتی استوکو را برای شما فراهم ساخته است. کافیست وارد سایت این فروشگاه به نشانی rangoabzar.com شوید و پس از بررسی مشخصات و قیمت انواع استوکوهای موجود، محصول درخواستی خود را سفارش دهید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار