کد خبر: 1117739
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
پسر مارادونا:
پسر بزرگ ستاره آرژانتینی با اشاره به عملکرد «لئونل مسی» در مصاف با عربستان پرداخت، گفت: کسانی که مسی را با پدرم مقایسه می‌کند، درکی از فوتبال ندارند.
شکست تیم ملی آرژانتین در نخستین بازی مقابل عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، واکنش‌های زیادی داشت و متفق‌القول از این شکست متعجب شده بودند.

در این میان، دیگو جونیور مارادونا پسر بزرگ اسطوره آرژانتینی فوتبال هم شکست آرژانتین در اولین بازی خود در جام جهانی قطر در برابر عربستان را تحلیل کرد و گفت: از شکست ویران شده‌ام. برایم سخت است باور کنم که همه اینها واقعاً اتفاق افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه باخت به عربستان دیوانه‌کننده است، از مقایسه لیونل مسی و پدرش گلایه کرد و اظهار داشت: مقایسه مسی و پدرم توسط کسانی انجام می‌شود که فوتبال را نمی‌بینند و نمی‌فهمند. ما در مورد دو سیاره متفاوت صحبت می‌کنیم؛ اما من نمی‌خواهم فوراً تیر را به سمت لیونل پرتاب کنم.

پسر بزرگ مارادونا، در مورد باخت ۲ بر یک شاگردان لیونل اسکالونی، گفت: گاهی اوقات در فوتبال حتی در مقابل حریفان بسیار ضعیف‌تر هم ممکن است شکست ‌خورد اما تیم دیروز آرژانتین نه‌تنها مسلط نبود بلکه ترسیده بود.

جونیور مارادونا تأکید کرد: فوتبال همین است؛ اگر بازی‌ها را نبندید، فقیرترین تیم‌ها هم بر شما غلبه می‌کنند.

مسی و یارانش که پس از فتح کوپا در تابستان سال گذشته، برای بالا بردن جام‌جهانی به دوحه آمده‌اند، در ابتدای مسیر رسیدن به جام با شوک بزرگ شکست ۲ بر یک مقابل عربستان مواجه شدند تا مشخص شود به هیچ عنوان کار آسانی در کشور جنوب غربی آسیا برای تکرار قهرمانی پس از ۳۶ سال ندارند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار