کد خبر: 1117707
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
حماس:
جنبش حماس عملیات دلاورانه امروز در غرب شهر اشغالی قدس را تبریک گفت و آن را پاسخ به جنایات و تجاوزگری اشغالگران علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی دانست.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و اعالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه ویژه در پایانه اتوبوس ها را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی سازی و تقسیم آن است، تبریک می گوییم.

وی افزود: عملیات قدس نتیجه جنایت های اشغالگران و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی است و بار دیگر قاطعانه تاکید می کند که تروریسم صهیونیستی با عملیات دلاورانه بیشتری با ابزارهای متنوع و در مناطق مختلف پاسخ داده خواهد شد.

القانوع گفت: اشغالگران امروز ثمره جنایت ها و تجاوزگری خود علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی را برداشت می کنند. این چیزی است که ما بارها درباره آن هشدار داده و تاکید کردیم که ملت ما در قبال آن ساکت نخواهد شد و خشم الاقصی شعله ور شده و همه مناطق را در خواهد نوردید.

صبح امروز وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس ها و چهار راه راموت در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۱۴ نفر دیگر شد که حال پنج نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار