کد خبر: 1117700
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همین الان که ایران به واسطه دشمنی معاندان درگیر حوادثی در داخل کشور است، غربی‌ها به ما پیغام‌هایی درباره مذاکرات می‌دهند.
ابراهیم عزیزی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قطع ارتباطات و گفتگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و ایران، اظهار داشت: اروپایی‌ها این اقدام را تحت تأثیر آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام دادند. البته مدت مدیدی است که کشورهای اروپایی در مسیر غیرسازنده حرکت می‌کنند و علی‌رغم حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف و به ویژه مذاکرات هسته‌ای، نه تنها از حسن نیت ایران به درستی استفاده نکردند، بلکه شاهد مواضع خصمانه و ناشایستی از سوی اروپایی‌ها هستیم.

رفتار غیردیپلماتیک اروپایی‌ها را از یاد نمی‌بریم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما یک ضرب المثل داریم مبنی بر اینکه «زمستان می‌رود و روسیاهی به ذغال می‌ماند»؛ بالاخره این حوادث و مسائلی که مدتی است توسط برخی از عمال وابسته نظام سلطه در کشورمان در حال وقوع است، به پایان می‌رسد و آن روز اروپایی‌ها باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند. حتماً جمهوری اسلامی ایران این رفتار ناشایست و به دور از عرف دیپلماتیک اروپایی‌ها را در حافظه خود می‌سپارد و به موقع، رفتارها و گفتارهایی را که برخی از سران اروپایی علیه ایران مطرح کردند، به عنوان یک سند مورد توجه قرار می‌دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران همیشه بر مبنا

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار