کد خبر: 1117696
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: همین وطن فروش هایی که دیروز به بهانه مخالت با جمهوری اسلامی، تیم انگلیس را تشویق کردند، چهل سال قبل با بهانه مشابه، به استخدام استخبارات و ارتش متجاوز صدام درآمدند و مقابل اشغالگران گوسفند کشتند. همچنین هر خیانتی که سرویس های جاسوسی انگلیس و اسرائیل و آمریکا طلب کردند، نه نگفتند.

آنها تا می توانستند در میدان جنگ تحمیلی، تجزیه طلبی، شرارت و تروریسم، جاسوسی و دادن گرای نقاط مهم به دشمن، به کشور خود خیانت کردند و از پشت خنجر زدند. صد البته که آنان، روسیاهان همیشه تاریخ شدند و ایران، ماند قدرتمند تر شد.

کدام انسان شریف و پدر مادر داری می تواند بهانه جویی را مجوز خیانت به کشور و مردم خود قرار دهد؟ اینها فقط بهانه ای است برای توجیه خیانتی که پیشاپیش مرتکب شده و همه چیز خود را فروخته اند. طبیعی است که اگر کسی به خود رحم نکرد و خود فروشی کرد، وطن فروشی برای وی ننگ و عار حساب نمی شود.

این حکمت شریف از امام هادی علیه السلام است که فرمود: ". مَنْ هَانَتْ عَلَیْهِ نَفْسُهُ فَلَا تَأْمَنْ شَرَّهُ. از شرّ کسی که شخصیّتش در نزد خودش بی ارزش باشد (ارزشی برای خودش قائل نباشد)، در امان نباش".

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار