کد خبر: 1117635
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

یک ویدئو از مصی علی‌نژاد باز دست به دست می‌شود. ویدئوی مصاحبه او با شبکه سعودی اینترنشنال؛ جایی که او در آن صراحتاً و البته با افتخار می‌گوید که خواستار مداخله خارجی در ایران هستم!
گفت‌وگوی شبکه فارسی زبان سعودی با علی‌نژاد در حاشیه کنفرانس امنیتی هالیفاکس در کاناداست که در آن، علی‌نژاد، نازنین بنیادی و حامد اسماعیلیون به نمایندگی از براندازان شرکت و سخنرانی کردند. این هر سه که از حامیان تحریم و حتی حمله نظامی به ایران به بهانه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی هستند.
مصی علی‌نژاد می‌گوید: «اینجا محور تمام بحث‌ها اوکراین بوده و درست هم است؛ اما مگر پوتین برای کشتار مردم اوکراین تنهاست؟ نه، خامنه‌ای در قتل مردم اوکراین سهیم است؛ و برای آن‌ها مثال زدم که وقتی پوتین در سوریه بود، وقتی پوتین در کشور‌های دیگر بود، شما غربی‌ها سکوت می‌کردید. اما الان جنگ در قلب اروپاست؛ بنابراین وقتش هست که انقلاب ایران را به رسمیت بشناسید. وقتش است که به لابی‌هایی که در خارج ایران هستند و در همین نشست هم حضور داشتند، یعنی اعضای نایاک و به شما می‌گویند که حمله نظامی نکنید، به شما می‌گویند که سفارتخانه‌ها را نبندید، شما‌ها گوش نکنید!»
او تأکید کرده: «از هیچ انگ و تهمتی نمی‌ترسم که بگویند خواستار مداخله خارجی هستم. بله من خواستار مداخله خارجی هستم.»!
علی‌نژاد در خود نشست هم مدعی شده که غربی‌ها صدای اعتراض مردم ایران را نمی‌شنوند و گفته: «از گروه ۷ می‌خواهم که با جمهوری اسلامی همان رفتاری را پی بگیرند که با رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی و پوتین کردند.» او خواستار ایزوله شدن ایران شده و گفته اگر اپوزیسیون داخلی و خارجی و سران کشور‌های دموکراتیک متحد شویم، مردم ایران می‌توانند در داخل کار را تمام کنند.
حامد اسماعیلیون هم در این نشست گفت که «به زودی پایان جمهوری اسلامی فرا می‌رسد. تقاضای اصلی ما از دولت‌های غربی این است که مانع این راه نشوند.» درخواست اسماعیلیون بسته شدن سفارتخانه‌های خارجی در ایران است. بازی اپوزیسیون این بار خیلی عیان شده است. آن‌ها به پیروزی خیلی امیدوار شده‌اند و به نظر می‌رسد دروغ‌هایی را که خود در مورد قدرت‌شان می‌گویند، باور کرده‌اند و برای همین هم دیگر نیازی به موضع‌گیری تلویحی نمی‌بینند. صریح و شفاف به میدان آمده و می‌گویند خواستار مداخله خارجی هستیم، التماس سران غربی را می‌کنند که کمک‌شان کنند و ابایی ندارند که مردم بدانند و ببینند که آن‌ها تغییر نظام در ایران را حتی به بهانه ریختن بمب و موشک بر سر مردم دنبال می‌کنند.
حمایت از تجزیه‌طلبی و دست اتحاد به تجزیه‌طلبان دادن هم دیگر عیان شده است. چه در تجمعی که اسماعیلیون در برلین راه انداخت، تجزیه‌طلبان حضور پررنگ داشتند و چه همکاری علی‌نژاد با تجزیه‌طلب‌ها عیان شده است.
این میان فقط باید به آن دسته از ایرانی‌ها که همچنان دنباله رو فکری این جماعت هستند، تذکر داد که آیا ایران را یکپارچه نمی‌خواهید؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار