کد خبر: 1117412
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
یک کارشناس سایبری در رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، ایرانی‌ها به توانمندی هک کردن و کنترل پهپاد‌های اسرائیلی و آمریکایی نزدیک شده‌اند.

جروزالم پست به نقل از مدیر عامل شرکت امنیت سایبری کلیپر اسکای خبر داد، هکر‌های ایرانی این روز‌ها در آستانه رخنه به سیستم پهپاد‌های اسرائیلی و آمریکایی و به کنترل در آوردن آن‌ها قرار گرفته‌اند.

براساس ادعای این کارشناس سایبری: هکر‌های ایرانی امروز بیش از هر زمان دیگری به توانمندی هک کردن و به کنترل در آوردن پهپاد‌های آمریکایی و اسرائیلی نزدیک‌تراند.

وی در این زمینه افزود: روز به روز بر توانمندی‌های سایبری ایران در تمامی ابعاد افزوده می‌شود که یکی از ابعاد آن هک کردن هواپیما‌های بدون سر نشین است و در حال رسیدن به توانمندی روز صفر است که هکر‌های آمریکایی، روسی و چینی به آن دست یافته و قادر هستند بخش‌هایی را از طریق توانمندی سایبری مختل و از کار بیاندازند.

این کارشناس در ادامه مدعی شد: ایران نه تنها توانمندی سایبری خود را توسعه بخشیده بلکه ابزار‌های تهاجم سایبری را در اختیار حزب الله هم قرار داده است.

وی همچنین اعتراف کرد: ایران به شبکه‌ها و بخش‌های دفاعی اسرائیل رخنه کرده است، اما این مسایل سری و اعلام نشده باقی مانده‌اند.

مدیر عامل این شرکت مهم امنیت سایبری تاکید کرد: ایران برای مخفی نگه داشتن توانمندی‌های خود، این موفقیت‌ها را علنی نکرده است در حالی که اسرائیلی‌ها هم برای عدم قرار گرفتن در موضع ضعف و شرایط بغرنج از جانب خود مسئله حملات سایبری را مسکوت نگه داشته و حاضر به اعلام میزان زیان‌های وارد شده به سیستم‌های خود نشدند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار