کد خبر: 1116923
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
فرمانده سپاه استان البرز خبر داد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری هشت هزار برنامه در قالب 64 در این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: 13 پروژه آبرسانی در با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در مناطق صعب العبور افتتاح می شود.

سردار علیرضا حیدرنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو تن از شهدای مدافع امنیت استان البرز، علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان، چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

وی عنوان کرد: بسیج، یادگار ماندگار امام عظیم الشأن ماست که 43 سال پیش، با فرمان الهی و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد. در آن زمان، کمتر کسی فکر می کرد که بسیج به جایگاهی برسد که امروز گره گشای بسیاری از مشکلات به ظاهر ناگشودنی، چه در داخل کشور و چه در بلاد مسلمین باشد و به الگویی منحصر به فرد برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه مدل منحصر به فرد بسیج ما در هیچ جای دنیا همتا ندارد، مطرح کرد: زمانی که ناامنی در سراسر کشور فراگیر می شود، فارغ از مبدأ و منشأ و موضوعات محتوایی، همه شئون زندگی تحت تأثیر قرار می گیرد. همه می بینیم که بسیجیان و جوانان غیور ما، به منظور دفاع از جان، مال، ناموس و امنیت مردم جانفشانی می کنند و مظلومانه به دست اشرار به شهادت می رسند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه بسیج، به عنوان مولود مردم و مساجد، تشکلی از جنس مردم برای خدمتگزاری به آن هاست که با هیچ نهاد مردمی قابل مقایسه نیست، «بسیج، خدمتگزار ملت ایران است» را شعار امسال این هفته عنوان کرد .

فرمانده سپاه استان البرز از برگزاری هشت هزار برنامه در قالب 64 عنوان در این هفته خبر داد و دیدار و تجلیل از 470 خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به ویژه دو شهید مدافع امنیت البرز، تکریم و تقدیر از فرماندهان نمونه پایگاه های بسیج، ارائه خدمات مشاوره حقوقی، روانشناسی و خانواده و برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب های اجتماعی، سبک زندگی، سواد رسانه و ... را از جمله این برنامه ها برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار