کد خبر: 1116747
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
استاندار لرستان:
زیویار، با اشاره به توطئه امروز دشمن در راستای ایجاد اختلاف در جامعه، گفت: دشمن هر روز با طرح توطئه های جدید می خواهد به انقلاب ضربه برند و تحمل پیشرفت ایران را ندارد.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(28 آبان)، در نشست شورای اطلاع رسانی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: در طول ۴۳ سال عمر انقلاب، دشمن با هر روشی که توانسته دشمنی خود را ثابت کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جنگ امروز بسیار متفاوت تر از گذشته است و دشمن از تمامی ظرفیت ها برای تحریک اقشار مختلف جامعه استفاده می کند، افزود: اکنون دشمن با توطئه و فتنه در حال اختلاف در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمنان تحمل پیشرفت و توانایی جمهوری اسلامی را ندارند و به همین دلیل برای ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم تلاش می کنند، گفت: دشمن با تمام توان مقابل نظام ایستاده است.

زیویار با تأکید بر اینکه  مدیر متعهد باید احساس مسئولیت داشته باشد، عنوان کرد:

وی به پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به استناد گزارش گمرک، تجارت کشور در یکسال گذشته ۱۱۶ میلیارد دلار بوده که ۳۰ درصد افزایش یافته است، در طرح مردمی سازی یارانه‌ها که بار اصلی آن بر دوش دولت افتاد بیش از ۲ میلیون تومان مستمری به خانوار های کم درآمد اختصاص یافت.

زیویار خاطرنشان کرد: افزایش حجم معاملات نفتی و عضویت ایران در گروه شانگهای هرگز مورد پسند غرب نیست که توطئه اختلاف بین مردم را برنامه ریزی کرد و از طرفی برخی افراد که موقعیت خود را از دست دادند با فتنه اخیر همراه شدند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی در فتنه اخیر احساسات برخی را شعله ور کردند، گفت: هشتک سازی ربات محور و انتشار شایعه، همگی نشان از اهمیت موقعیت ایران در منطقه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه توجه به زن و زندگی مردم سالارانه جزو مبانی نظام اسلامی است، تأکید کرد: باید نسبت به مساله معاش شهروندان از سوی مسئولان بیشتر توجه شود.

وی یادآور شد: غرب خواهان آرامش و پیشرفت ایران اسلامی نیست و قصد دارد مسئولان را نسبت به خدمت رسانی به مردم به حاشیه براند.

زیویار به نادیده گرفتن خدمت رسانی ها به مردم از سوی دشمن اشاره کرد و گفت: مدیران مکلف به اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه ها در این زمینه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار