کد خبر: 1115776
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در دیدار با ساکنین محله ولیعصر(عج):
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج طی ملاقات مردمی با حضور در مسجد امام حسین (ع) به بررسی مشکلات ساکنان محله ولیعصر (عج) این منطقه پرداخت.

آرش یگانی در دیدار صمیمی خود با جمعی از شهروندان و اهالی محله ولیعصر (عج) دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این محله قرار گرفت.

یگانی بابیان اینکه مهم‌ترین اولویت شهرداری، ارائه خدمات گسترده به مناطق کم برخوردار است، اظهار داشت: مساجد ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ شهروندی هستند و می‌تواند محور همه اقدامات و فعالیت‌های شهری باشند.

این مسئول از دیگر اهداف دیدارهای مردمی به ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان اشاره و بیان کرد: جذب اعتماد مردم و ترغیب شهروندان به تعامل با مجموعه مدیریت شهری در حفاظت از شهر و نگهداری از فضاهای شهری کمک شایانی می‌کند.

وی در ادامه دیدارهای مردمی که در مسجد امام حسین (ع) محله ولیعصر (عج) صورت گرفت، گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج همچنین از سرعت بخشیدن به انجام امور و ایجاد حس همدلی و هم‌زبانی میان مسئولان و مردم یادکرد و گفت: مشارکت مردم در تصمیم سازی‌ها موجب توسعه شهر در راستای رفع نیازهای شهروندان می‌شود.

گفتنی است؛ احداث پل مکانیزه عابر پیاده مقابل بیمارستان قائم (عج) واقع در بلوار شهدای دانش‌آموز برای دسترسی ساکنان محله ولیعصر (عج) به دولت‌آباد، مرمت، آسفالت وپاکسازی و نظافت معابر محله و تعبیه سطل‌های زباله مکانیزه، ترمیم روشنایی معابر بازگشایی معابر بن‌بست که امکان دسترس آسان در آن‌ها وجود دارد همچنین حل مشکل ترافیکی معابر سطح محله و تسهیل در خصوص مجوز صدور پروانه ساختمانی ازجمله درخواست‌های مردمی بود که در این دیدار به آن پرداخته شد و موردبررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار