کد خبر: 1115538
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: تذکر جدی، مهم و ان شالله موثر به شهردار محترم،در شهر،استان و کشور از جلسه رسمی صحن علنی واجب تر برای حضور شهردار نیست، مبداء و مبنای انتخاب و نظارت بر عملکرد شهردار، شورای اسلامی شهر است.

جواد چپردار در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرکرج اظهارداشت: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر از بصیرت، ولایتمداری و صبوری خانواده محترم شهید سید روح اله عجمیان و خانواده سایر شهدای امنیت تشکر می نمایم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: از بصیرت اعضای شورای شهر و حضور در میدان انقلاب تقدیر می نمایم و باور دارم مادامی که روحیه شهادت طلبی برای حفظ نظام اسلامی، آرمان و ارزشهای انقلاب اسلامی در آحاد مردم انقلابی نیروهای انتظامی ، ارتش ، سپاه و به ویژه بسیج وجود دارد انقلاب اسلامی و ولایت به بلندای البرز باقی و پرچم نهضت به صاحب اصلی آن خواهد رسید.
چپردار در بخش دیگری از سخنانش به ابلاغ شهردار منتخب از سوی وزارت محترم کشور اشاره و ضمن عرض تبریک اظهار امیدواری کرد که این ابلاغ موجبات خیر و برکت در شهر، ثبات مدیریت شهری و پاسخ در خور به مطالبات مردم را فراهم سازد.

وی در تذکری به شهردار تاکید کرد: طبق قانون، شورای اسلامی شهر مبداء و مبنای انتخاب و نظارت بر عملکرد شهردار می باشد و هیچ جلسه ای در شهر، استان و کشور مهم تر از صحن علنی شورای اسلامی شهر برای شهردار نمی باشد و شهردار موظف است، سایر جلسات را زمان با صحن علنی شورا تنظیم نماید و عدم حضور در جلسات به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: از رئیس محترم شورای شهر نیز تقاضا دارم که به آقای شهردار بفرمایند که در این تذکر توجه لازم و کافی را مبذول نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار