کد خبر: 1115537
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه صبر مردم اندازه دارد، گفت: سلبریتی ها و کسانی که به واسطه پول های مردم و بواسطه امنیت نظام و با تقدیم خون شهدا به جایگاه مقام ، شهرت و یا مرتبه ای رسیدند صبر مردم را امتحان نکنند.

علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی شورای شهرکرج که با حضور قائم مقام،معاونین و روسای سازمان های شهرداری برگزار شد ضمن تقدیر و خداقوت مجدد به دستگاه های انتظامی ، امنیتی و اعضاء شورای تامین استان و شهرستان بابت زحمات بی شائبه حافظان امنیت تلاش ها و زحماتی که در طی این روزها انجام می دهند ، اظهارداشت: حضور نیروهای امنیتی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر است و این حضور موجب انسجام اجتماعی هرچه بیشتر است و ما همواره قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به سلبریتی ها تصریح کرد: این افراد با نداشتن هیچ گونه اطلاعات از موضوع و به خاطر منافع خود بر علیه جمهوری اسلامی موضع گیری کردند و با این موضوع مردم را دچار تشویش عمومی کردند.

قاسم پور بیان کرد: امیدوارم این افراد در اقداماتشان تجدید نظر کنند و بدانند که اگر هر اتفاقی برای دیده شدن به واسطه توجه و پول مردم بوده و امروز خود را درجایگاه بالاتری نبینند؛ انشاا.. نظام مقدس جمهوری مستدام و سایه مقام معظم رهبری پایدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج ؛ مردم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هست

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار