کد خبر: 1114746
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: هدف دشمن این است که با آشوب‌افکنی و بهره‌برداری از اختلاف سلیقه‌ها، آشوبی به راه بیاندازد تا اگر صدایی درست و منطقی در حال اعتراض بود نیز کنار گذاشته شود.
علی بهادری جهرمی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با استادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت مشهد اظهار کرد: ایران به واسطه تاریخ تمدن، نقش آفرینی و جنس عملکرد کشوری استراتژیک به حساب می‌آید، دشمن در این دوران منافع اقتصادی و سیاسی خود را زیر سوال رفته می‌بیند و به همین سبب تمام قد روبروی ایران قوی می‌ایستد و تحریم‌های فلج کننده را برای کشور ما در نظر می‌گیرد.

سخنگوی دولت بیان کرد: دشمن با تمام امکانات و همکاری گروه‌های تجزیه طلب تمام قد در برابر ایران قوی ایستاده است و در چنین شرایطی ما ایرانیان باید در مقابل قدرت پوشالی دشمنان با نظرات مخالف و موافق در برابر این حوادث و مشکلات بایستیم و با گفتگو و همفکری تخصصی برای حل مشکلات بکوشیم.

وی افزود: تمرکز دشمن روی تفاوت‌های داخل کشور است و با تفرقه افکنی و تقویت نقاط اختلاف در آتش فتنه می‌دمد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: ایران عزیز ما متشکل از همه نگاه‌های متفاوت با هم است و اگر ایران قوی را می‌خواهیم باید به این نکته توجه کنیم که ایران متشکل از انواع نظرات مخالف و موافق است، سیاست‌گذاران می‌دانند که در جامعه نظر مخالفی هم وجود دارد در این جامعه که باید تدبیری برای آن نظر مخالف داشته باشد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه جلسات گفتگو نمایش تأکیدات جامعه نخبگانی و مباحثه مسائل مختلف و مشترک است گفت: اساتید و دانشجویان ذخایر علمی و مدیریتی و انسانی کشور هستند و باید نکات و نقطه نظرات آن‌ها مورد توجه حکمرانان قرار گیرد.

وی افزود: نتیجه خروج از فضای گفتمانی و مباحثه‌ای مبتنی بر حس دوستی و هم وطن بودن رسیدن به خواسته دشمن است.

بهادری با بیان اینکه این هیاهو و سروصدا با جنجال آفرینی رسانه‌ای دشمن بزرگ دیده می‌شود گفت: هدف دشمن این است که با آشوب افکنی و بهره برداری از این اختلاف سلیقه، آشوبی به راه بیاندازد که در نتیجه اگر صدایی درست و منطقی در حال اعتراض بود هم کنار گذاشته می‌شود و آن خشونت و اغتشاش بلندتر و با پژواک بیشتر به گوش مردم و جامعه می‌رسد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار