کد خبر: 1113213
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
مدیرکل بازرسی استان لرستان:
مدیرکل بازرسی استان لرستان: بازرسی ها با توجه به وظیفه سنگینی که در پیشگیری و حل مشکلات بر عهده دارند، نیازمند همکاری حراست و بازرسی دستگاه ها هستند.

به گزارش جوان از لرستان، سعید رازانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت استان لرستان اظهارداشت: امینت، اقتدار و آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا است و خانواده شهدا ولی نعمتان و چشم و چراغ ما هستند.

مدیرکل بازرسی استان لرستان افزود: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قانون در ادارات دولتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت دستگاه های اجرایی عنوان کرد: بازرسی از همه دستگاه های اجرایی با توجه به تعداد محدود بازرسان نیازمند برنامه ریزی مصوب، منسجم و دقیق است.

رازانی عنوان کرد: بازرسی ها به صورت گسترده در حد توان انجام می شود و همواره در امور مختلف در عرصه بازرسی  وارد عمل شده ایم و تلاش می شود که مشکلات برطرف و امیدآفرینی در جامعه تزریق شود.

وی  بیان کرد: در کنار انجام بازرسی از دستگاه ها، بازرسی برنامه ای، بازرسی موردی و سرزده نیز انجام می شود که این نوع بازرسی ها را گسترش داده ایم و اما همکاری دستگاه های اجرایی از جمله حراست ها و بازرسی دستگاه ها در انجام این امور ضروری است.

رازانی با بیان اینکه دو نهاد حراست و بازرسی چشم و گوش نظام و دستگاه ها هستند، اظهار کرد: نیازمند همکاری این دو نهاد در دستگاه ها برای پیشگری و حل مشکلات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ها وظیفه سنگینی بر دوش دارند و همکاری حراست و بازرسی دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع مشکلات و برطرف ساختن مشکلات ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار