کد خبر: 1113150
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: آنچه که امروز دشمن در اغتشاشات به دنبال آن است، ایجاد شبهه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سعید جابری انصاری با بیان این مطلب اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا با روش های مختلف، شبهات مختلفی را به جامعه و مردم ترزیق نماید.

وی افزود: سرخط جنگ رسانه ای که کشورهای غربی و دشمنان ایران اسلامی بر علیه این کشور راه انداخته اند، ایجاد شبهات گوناگون با روش های فرهنگی و رسانه ای است.

جابری انصاری، ادامه داد: در این مسیر دشمن با به کارگیری تمامی قوای رسانه ای خود تلاش دارد تا با بمباران خبری و رسانه ای که دارد، شبهات را به صورت مداوم و پر تکرار بر پیکره جامعه جوان و نوجوان این کشور وارد سازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در این مسیر آنچه که بیش از همه می بایست مورد توجه قرار گیرد، شناساندن روش های ایجاد شبهات به نسل جوان و نوجوان با زبان آنان است.

وی ادامه داد: در این مسیر نخبگان رسانه ای و فرهنگی استان البرز می بایست تلاش کنند تا با شناساندن این روشها به مردم و بخصوص نسل جوان، در خنثی سازی نقشه های دشمنان اقدام کنند.

جابری انصاری اضافه کرد: سلاحی که اکنون دشمنان ایران اسلامی از آن استفاده می کنند، رسانه است و این رسانه ها هستند که علیرغم تمامی کمبودها و مشکلات بتوانند در مقابل این هجمه ایستادگی نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار