کد خبر: 1106598
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق به نیرو‌های امنیتی دستور داد تا عاملان حمله راکتی به منطقه الخضراء را تحت تعقیب قرار دهند.

دفتر اطلاع‌رسانی «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی دستور تعقیب عاملان حمله راکتی به منطقه الخضراء را صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است که مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق به نیرو‌های امنیتی دستور داد تا عاملان حمله راکتی به منطقه الخضراء را تحت تعقیب قرار داده و آن‌ها را دستگیر کنند.

بنابر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، الکاظمی پایبندی نیرو‌های امنیتی به انجام وظایف خود در حمایت از نهاد‌های دولتی، اموال عمومی و خصوصی و تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌جو را ضروری خواند و از تظاهرات‌کنندگان خواست به مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات و دستورات نیرو‌های اممنیتی درباره مکان‌های تظاهرات پایبند باشند.

الکاظمی با اشاره به اینکه وضعیت امنیتی کنونی بازتاب وضعیت سیاسی است، بار دیگر خواستار گفتگو بین گروه‌های سیاسی برای خروج از بحران کنونی، حمایت از دولت و نهاد‌های آن در انجام وظایفشان، دور کردن شهروندان از پیآمد‌های نزاع سیاسی، حفظ امنیت و مخالفت با هر گونه خدشه به صلح اجتماعی، شد.

وی تداوم همکاری و هماهنگی بین قوا را ضروری خواند.

منابع عراقی عصر امروز چهارشنبه از اصابت چهارمین راکت در مرکز منطقه سبز و در کنار ساختمان همایش‌ها خبر دادند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار