کد خبر: 1106545
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در اردوگاه جِنین واقع در کرانه باختری و شهادت چهار فلسطینی واکنش نشان داد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چهار فلسطینی در اردوگاه جِنین تأکید کرد که خون شهدای بی‌گناه هرگز هدر نخواهد رفت.

وی گفت که مقاومت مردمی در برابر جنایت‌ها و تجاوزات صهیونیست‌ها با قدرت ادامه دارد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، سلمی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت و تروریسم علیه ملت فلسطین و سرزمین آن و یورش به اردوگاه‌ها و هدف قرار دادن فرزندان و جوانان آزاده قهرمان در جِنین ادامه می‌دهد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز تسلیم شدن را نمی‌پذیرد و به مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر ادامه خواهد داد و به سلاح و خط‌مشی ثابت خود پایبند است.

وی با اشاره به سالروز یورش «آریل شارون» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی و همزمانی آن با شهادت چهار فلسطینی گفت که ملت فلسطین بار دیگر تأکید می‌کند که راه مقاومت با وجود همه جانفشانی‌ها ادامه دارد.

صبح امروز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جِنین و منزل پدری شهید «رعد حازم» مجری عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو، چهار فلسطینی از جمله برادر او را به شهادت رساندند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار