کد خبر: 1106523
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
تداوم اعتراض کاربران به تهییج احساسات و سوءاستفاده از نارضایتی‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی
واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر همچنان ادامه دارد. کاربران در توئیت‌های مختلف به وجوه مختلفی از اغتشاشات پرداختند. برخی از کاربران با هشتگ پیراهن مهسا اغتشاشات اخیر را تعبیر به اعتراضات شکل‌گرفته و فتنه‌های کردند که به «علم کردن پیراهن عثمان» مشهور شده است.

واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر همچنان ادامه دارد. کاربران در توئیت‌های مختلف به وجوه مختلفی از اغتشاشات پرداختند. برخی از کاربران با هشتگ پیراهن مهسا اغتشاشات اخیر را تعبیر به اعتراضات شکل‌گرفته و فتنه‌های کردند که به «علم کردن پیراهن عثمان» مشهور شده است. برخی دیگر از کاربران از لزوم برخورد با تهییج کنندگان مردم گفتند و گروهی دیگر از نقش رسانه‌های بیگانه در اغتشاشات نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


عبدالله گنجی:
جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی جهان است که در طول حیات خود همه بحران‌ها، چالش‌ها و دشمنی‌ها را با حضور مردم حل کرده است. تجزیه طلبی، جنگ هشت ساله، غائله منافقین، سیل، زلزله، فتنه ٧٨ و ٨٨، تحریم و... تا امروز داستان #پیراهن_مهسا
مرتضی شبیهی:
نه به حجاب اجباری! آری به بی‌حجابی اجباری! مسئله اجبار نیست! #پیراهن_مهسا
مجتبی پورمحمود:
فتنه سلبریتی‌ها با علَم کردن پیراهن مهسا هم ان‌شاءالله تموم می‌شه و به تاریخ خواهد پیوست، همونطورکه فتنه کوی‌دانشگاه، فتنه سبز و فتنه بنزینی رو با اقتدار پشت سر گذاشتیم. فقط امیدوارم مسئولان، اون مدارا و مماشاتی که با سران فتنه‌های قبلی داشتند رو با سران سلبریتی این فتنه تکرار نکنن!
فربد ابراهیمی:
آنطور که پیداست حاکمیت تصمیم گرفته با تهییج کنندگان مردم به آشوب به شدت برخورد کند تا درس عبرتی باشد برای آیندگان، آقای اژه‌ای با همین فرمون برو جلو پات رو هم از روگاز برندار، خدا قوت.
سیدنظام‌الدین موسوی:
در میانه این بلوا، ادعا‌های منتسب به گروه هکری انانیموس و دلبستگی جماعت اغتشاشگر به سورپرایز‌های سرکاری آن، جالب بود. انانیموس، خودِ خودِ رفتار امریکا با غربگرایان ملتمس در همه جای دنیاست: تحریک می‌کند، وعده می‌دهد، از کوه وعده‌هایش، موش می‌زاید و در آخر آن‌ها را به حال خود رها می‌کند.
محمد نصوحی:
جالبه چند روز پیش یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز، در همراهی با اغتشاشات، کشف حجاب می‌کنه و می‌گه من دیگه تدریس نمی‌کنم و انصراف می‌دم! بعد کاشف به عمل اومده که طرف ۱۱ ماهه که دانشگاه نمیاد و اصلاً طرف خارج از کشوره! خلاصه من هرچی بگم از طنز ماجرا کم میشه:))
محمد جواد اخوان:
بی‌بی‌سی فارسی که می‌خواهد وانمود کند که معترضان در خیابان هستند، اما دستش خالی است، بهانه قطعی اینترنت را می‌کند. اینترنت که چند روزه مختل است اگر فیلمی بود همانطور که هفته قبل دریافت می‌کردید این بار هم پخش می‌کردید.
کاربری با نام «مارکو»:
بنگاه لجن پراکنی اینترنشنال سعودی از ۲۵ شهریور تا ۵ مهر بالای ۱۱۰۰ پست توی اینستاگرام برا مهسا امینی کار کرده، عملاً هیچ خبر دیگه‌ای رو پوشش نداده و همینطور بی‌بی‌سی و من‌وتو.
سید علیرضا آل‌داود:
در انگلیس وحوش اغتشاشگر پنج پلیس را زدند همه تحت تعقیب قضایی هستند و شهردار لندن به شدت محکوم‌کرده وحشی‌گری را. در ایران پلیس را آتش می‌زنند و سرش را می‌برند و همچنان تحمل می‌شوند این عناصر… امیدوارم در تحقیقات پلیس انگلیس به نقش شبکه سعودی اینترنشنال هم در تحریک وحوش ورود بشه.
محمدامین میرزائی:
در خیابان فضا آرام و درتوییتر و اینستا ملتهب است. در شهر مردم به دنبال کارهایشان و در توییتر و اینستا در حال جنگند. در مسیر‌های منتهی به شهر‌های مذهبی و تفریحی ترافیک سنگین و در توییتر و اینستا همه در حال شعاردادن هستند. مردم دارند زندگی می‌کنند و برانداز‌ها ایران را گرفته‌اند. #طنز_روایت‌ها

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار