کد خبر: 1106433
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.
یوسف نوری در آئین افتتاح پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه برکت آبادان گفت: مهم‌ترین بستر تحقق شعار سال و توسعه کمی و کیفی مراکز دانش بنیان تعلیم و تربیت است، زیرا این نهاد می‌تواند با تربیت دانش آموزانی خلاق؛ ایده پرداز و متفکر گام مهمی در راستای کارآفرینی و به دنبال آن کمک به تولید بردارد.

وی در ادامه با تشکر از تلاش‌های خیرین مدرسه ساز در راستای تحقق نهضت ارتقای شاخص‌های فضای آموزشی در کشور؛ خاطرنشان کرد: علم؛ اجتهاد؛ عمل و تولید ارکان تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستند که باید از بستر مدرسه و فضای آموزشی مناسب دنبال شوند و خیرین نقش مهمی در تحقق این امر در کشور ایفا می‌کنند که شایسته تقدیر و تشکر است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در دوره ابتدایی دانش آموزان با ایده پردازی و خلق دانش آشنا می‌شوند و نقطه عطف شکل گیری شخصیت علمی دانش آموزان است. در دوره متوسطه اول این شخصیت شکل پیدا می‌کند و در دوره متوسطه دوم به ظهور و بروز می‌رسد. همچنین در مرحله دانشگاهی و در خاتمه این مراحل مهم، تکمیل شخصیت علمی؛ شاهد رسیدن به اهداف آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و گام دوم خواهیم بود که به تولید دانش می‌پردازند.

نوری در پایان ضمن اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در ترویج مهارت آموزی در بین دانش آموزان؛ خاطرنشان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار