کد خبر: 1106300
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
تاج خطاب به ملی‌پوشان نوجوان ایران:
«مهدی تاج»رییس فدراسیون فوتبال امروز (‌سه‌شنبه) با حضور در محل تمرین تیم نوجوانان ایران خطاب به اعضای این تیم گفت: اطمینان دارم که در مسابقات مرحله مقدماتی در قرقیزستان نمایش خوبی خواهید داشت و با اقتدار راهی مرحله نهایی می‌شوید.
«مهدی تاج»رییس فدراسیون فوتبال امروز (‌سه‌شنبه) در محل تمرین تیم نوجوانان ایران حاضر شد. رییس فدراسیون فوتبال ضمن بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان دقایقی با کادرفنی و بازیکنان صحبت کرد.

رییس فدراسیون خطاب به اعضای تیم ملی نوجوانان گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی مناسبی برای تیم‌های رده پایه انجام شده و نتایج خوبی نیز بدست آمده است. تیم جوانان در مسابقات مقدماتی آسیا سه پیروزی کسب کرد و قاطعانه راهی مرحله نهایی شد. شما نیز اردوهای خوبی داشتید و به ازبکستان و ژاپن اعزام شدید که آماده‌سازی بسیار مناسبی برای شما بوده است.

تاج افزود: اکنون در مرکز ملی فوتبال شرایط خوبی برقرار است، اینجا کمپ مجهزی داریم که در مقایسه با برخی‌ کشورها نقطه عطف مهمی برای فوتبال ما بشمار می‌رود. البته که به دنبال افزایش امکانات آن نیز هستیم.
وی در پایان گفت: در این اردو تحت مدیریت و برنامه کادرفنی از تمام لحظات بهره ببرید. اطمینان دارم که در مسابقات مرحله مقدماتی در قرقیزستان نمایش خوبی خواهید داشت و با اقتدار راهی مرحله نهایی می‌شوید. ما نیز هرگونه حمایتی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پس از حضور در تورنمنت چهارجانبه ژاپن و بازگشت به کشور، آخرین اردوی پیش از اعزام به رقابت های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا را از چهارم مهر در مرکز ملی فوتبال آغاز کرده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار