کد خبر: 1106146
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
با حکم زاکانی؛
شهردار تهران طی احکانی جداگانه معاونان جدید خود را منصوب و تعدادی را ابقا کرد.
 
پس از گذشت یکسال از مدیریت شهری ششم و سکان داری علیرضا زاکانی در شهرداری تهران صبح امروز تعدادی از معاونان شهرداری تغییر کردند.

شهردار تهران طی احکامی جداگانه تعدادی از معاونان خود را ابقاء و تعدادی دیگر را عزل کرد.

بر اساس حکم شهردار تهران محمد امین توکلی زاده به عنوان معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ابقاء شد.

همچنین طی حکمی لطف الله فروزنده که پیش از این معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران بود به عنوان جانشین ابوالفضل فلاح و معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران انتخاب شد.

حمیدرضا صارمی نیز به مدت یکسال دیگر به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ابقاء شد.

شهردار تهران طی حکمی دیگر نیز جلال بهرامی که پیش از این معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بود را جانشین مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری تهران قرار داد.

همچنین علیرضا جاوید به عنوان جانشین حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد؛ جاوید از ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ سرپرستی شهرداری تهران را تا زمان صدور حکم انتصاب علیرضا زاکانی، شهردار منتخب تهران، بر عهده گرفته بود.

عباس شعبانی نیز با حکم شهردار تهران در سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به مدت یکسال دیگر ابقاء شد.

مجید باقری نیز با حکم شهردار تهران جانشین لطف الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران شد؛ باقری پیش از این قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش بود.

حسین نظری معاون پیشین امور مناطق شهرداری تهران به عنوان جانشین جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب شد.

همچنین زاکانی، حکم سجاد محمد علی‌نژاد مشاور و مدیرکل حوزه شهردار و داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

بر این اساس ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری و مجتبی شفیعی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز از سمت خود کنار رفتند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار