کد خبر: 1105669
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
امام‌ جمعه کوهدشت:
حجت الاسلام طهماسبی، به اهمیت نقش دانشگاه ها در رفع مشکل بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید ارائه آموزش های مهارتی با توجه به نیازهای جامعه صورت گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» در دیدار با سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهارداشت: تقویت آموزش های مهارتی برای توانمندسازی جوانان و ورود به عرصه کار ضروری است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به مشکل بیکاری جوانان، افزود: با مهارت آموزی و هدایت جوانان به سمت رشته های کاربردی و مورد نیاز جامعه باید مشکل اشتغال جوانان برطرف شود.

وی به اهمیت و نقش آموزش‌های مهارتی دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: دانشگاه به عنوان یک مکان مقدس می توان بازوی توانمند دولت در رفع مشکل بیکاری جوانان باشد.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت ارائه مباحث دینی و تربیتی در کنار آموزش‌های مهارتی تأکید کرد و گفت: رشد علمی و اخلاقی دانشجویان همواره باید مورد توجه مراکز علمی آموزشی باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی در راستای تربیت نیروی ماهر در جامعه می تواند به ظرفیت‌های بومی شهرستان همچون کشاورزی و دامداری و رشته‌های متناسب با بازار کار توجه نماید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار