کد خبر: 1105468
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب‌الزمان (عج) در آستانه هفته دفاع مقدس در مازندران آغاز شد.

رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب‌الزمان (عج) در آستانه هفته دفاع مقدس در مازندران آغاز شد.
رزمایش سراسری سپاس و میثاق با ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج) همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف دیدار و تجلیل از خانواده معظم ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید آغاز شد.
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این رزمایش با تقدیر از حضور میلیونی ملت ایران و مردم استان در همایش بزرگ اربعین حسینی گفت: تمدن بزرگ اسلامی با این همایش نهادینه شده است.
وی با تأکید بر نشر ارزش‌ها و فرهنگ ناب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: برای رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با ولایت هزار و ۳۰۰ تیم ساماندهی شدند که از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل و تقدیر می‌کنند. محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تأکید بر تداوم تجلیل و دیدار با خانواده‌های شهیدان اظهار داشت: در این رزمایش مسئولان به نمایندگی از نظام با خانواده‌های شهیدان و ایثارگران دیدار می‌کنند. وی رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت را سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: حرکت ایثار و شهادت از خانه شهدا شروع شد و ترویج این فرهنگ باعث نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی می‌شود. مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۲شهید مدافع حرم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار